تاریخ : 1400,شنبه 21 فروردين13:40
کد خبر : 81512 - سرویس خبری : استان ها

یاری محرومین بلوچ در ماه خدا


یاری محرومین بلوچ در ماه خدا

در آستانه‌ی فرا رسیدن ماه مبارک خدا، جانبازان مقر جهادی حاج احمد متوسلیان، در نظر دارند که با رسیدگی به امور مردم محروم و مظلوم سیستان و بلوچستان، رسم مسلمانی و ایثارگری را بجا آورند...

فاش‌نیوز - در آستانه‌ی فرا رسیدن ماه مبارک خدا، جانبازان مقر جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان خیرخواه باشگاه ستارگان ایثار، باز هم در نظر دارند که باز هم دل‌های مشتاقان اتصال به ریسمان الهی را در ماه مبارک رمان، در امور خیر خود سهیم نموده و باز هم با رسیدگی به امور مختلف مردم محروم و مظلوم سیستان و بلوچستان، رسم مسلمانی و ایثارگری را بجا آورند.

 این جانبازان که سال‌هاست زمان و عمر و انرژی بسیاری را به رسیدگی و تامین نیازهای محرومین روستاهای دورافتاده بلوچستان صرف کرده اند، مجددا می‌خواهند با کمک دستان پر مهر خیرین، با آغاز ماه مبارک خدا، روزه های خود را با لبخند مردم و کودکان عزیز اما مغفول روستاهای کم امکانات و دوردست افطار کرده و با احداث مدرسه، تامین درمان و دارو و تهیه ارزاق جهت ماه مبارک رمضان برای مردم روستاهای بلوچستان، با سحری دعای محرومین و مقربین دلسوخته، روزه خود را آغاز کنند.

 جهت طی کردن این مسیر، پیامی از طرف ایثارگران مقر جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان شهرک شاهد تهرانپارس به مدیریت جانباز نخاعی حاج حسین اسرافیلی و جانباز قطع عضو، حاج اکبر حسین زاده منتضر شده است که به نظر مخاطبان می‌رسد.

**********************************

بسمه تعالی

رمضان ماه همدلی و نیکوکاری ست

 

در دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان می خوانیم:
 

«اللَّهُمَّ وَفِّرْ فِیهِ حَظِّی مِنْ بَرَکَاتِهِ وَ سَهِّلْ سَبِیلِی إِلَی خَیْرَاتِهِ وَ لاَ تحرِمْنِی قَبُولَ حَسَنَاتِهِ یَا هَادِیاً إِلَی الْحَقِّ المبین».

«ای خدا بهره مرا از برکات این روز وافر گردان و به سوی خیراتش، مسیرم را سهل و آسان ساز و از حسنات مقبول آن، مرا محروم مساز ای راهنمای به سوی دین حق آشکار».

 

در استقبال از ماه مبارک رمضان با انجام کارهای خیر، به یاری محرومین بشتابیم.

در نظر داریم به یاری خداوند متعال و  با کمک شما خیرین عزیز:

ساخت یک مدرسه در منطقه‌ای محروم در استان سیستان و بلوچستان را آغاز کنبم؛

رسیدگی به امور درمانی بیماران محروم منطقه را تسریع بخشیده؛

و ارزاق مورد نباز جهت اطعام روزه داران فقیر را تهیه و توزیع نماییم.

 

از شما نیکوکاران عزیز دعوت می کنیم جهت مشارکت در این امر خداپسندانه کمک های نقدی خود را به حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده
و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی
واریز نمایید.