تاریخ : 1400,شنبه 07 فروردين12:45
کد خبر : 81599 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیدار نوروزی اوحدی با خانواده شهیدان «یزدانخواه»



معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز (پنجشنبه) با خانواده معظم شهیدان «یزدانخواه» دیدار و گفت‌وگو گرد.

 

دیدار نوروزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «یزدانخواه»سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهیدان «یزدانخواه» از صبر و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا تجلیل و از درگاه الهی بهروزی، سربلندی و سلامتی برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سال جدید مسئلت کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابلاغ سلام معظم رهبری و رییس جمهوری به این خانواده شهید اظهار داشت: شهدا بر اساس وعده قرآن کریم زنده هستند و اگرچه حضور فیزیکی آن‌ها در کنار خانواده‌هایشان حس نمی‌شود، اما آن‌ها فیض وجودی خود را نصیب خانواده‌هایشان می‌کنند و حضور معنوی پررنگی در کنار عزیزان خود دارند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی است، ادامه داد: وجود خانواده معظم شهدا و ایثارگران نعمت و موجب برکت است و جامعه اسلامی برای همیشه قدردان این عزیزان است. مسئولان به دعای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و وظیفه دارند از هیچ تلاشی برای خدمت به این عزیزان دریغ نکنند.

گفتنی است، «طوبی یزدانخواه» به همراه خواهر دو ساله‌اش «خدیجه یزدانخواه» توسط ساواک به شهادت رسیدند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز «قربانعلی یزدانخواه» در حین مأموریتی از سوی سپاه پاسداران به شهادت رسید. «رحیم یزدانخواه» به همراه پدرش «نوروز علی یزدانخواه» نیز در عملیات کربلای چهار به مقام والای شهادت نائل شدند.


منبع : دفاع پرس