تاریخ : 1400,سه شنبه 10 فروردين15:16
کد خبر : 81666 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

دیدار قالیباف با خانواده شهدای خدمت در گمیشان



 

سفر رئیس مجلس به گلستان؛ دیدار با خانواده شهدای خدمت و گروه های جهادی در گمیشان

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سفر یک‌روزه خود به استان گلستان صبح امروز با گروه‌های جهادی بهداشت و درمان و خانواده شهدای خدمت در شهرستان گمیشان دیدار کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده و اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان گلستان به این استان سفر کرده است.

قالیباف در ابتدای سفر خود به استان گلستان صبح امروز با گروه های جهادی بهداشت و درمان و خانواده شهدای خدمت در شهرستان گمیشان دیدار کرد.

۵۰ نفر از پزشکان تهرانی در قالب گروه‌های جهادی از هفتم فروردین به گمیشان آمده‌اند و خدمات دندانپزشکی رایگان به مردم ارائه می‌دهند که رئیس مجلس از فعالیت این گروه جهادی بازدید کرد.

رئیس مجلس همچنین با خانواده شهیدان خدمت که فرزندان آنها در جریان سیل ۹۸ هنگام خدمات‌رسانی به سیل زدگان جان باختند دیدار کرد.

محمدباقر قالیباف در این دیدار گفت: روند قانونی محسوب شدن آنها به عنوان شهید خدمت و ساخت آرامگاه برای آنان را پیگیری خواهد کرد.

در جریان امدادرسانی سیل ۹۸ احمد عبدالحسینی ، بهزاد تاتاری ، تاج قلی جهانی ، ناز محمد خالدی ، عبدالعظیم نیانی و عبدالسلیم صوفیان جان باختند که با موافقت مقام معظم رهبری عنوان شهید خدمت نام گرفتند.

همچنین بازدید از فعالیت عمرانی اردوی جهادی قرارگاه امام رضا(ع) در سیمین شهر هم دیگر برنامه دکتر قالیباف در این سفر یک‌روزه بود.

 قالیباف همچنین با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار داشته و عصر امروز هم از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده شهرستان رامیان بازدید خواهد کرد.


منبع : مشرق نیوز