تاریخ : 1400,چهارشنبه 11 فروردين11:39
کد خبر : 81678 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیداراوحدی با سه خانواده شهید مدافع حرم



معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران روز سه‌شنبه 10 فروردین ماه با خانواده‌های شهدای مدافع حرم «محمدجواد رستمی»، «رضا حسینی» و «محمد عبدالهی فریز هندی» به صورت جداگانه در منازل آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سه خانواده شهید مدافع حرم/شهدای مدافع حرم به ایران اسلامی عزت هدیه دادند

 مهندس سعید اوحدی در دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) تصریح کرد: شهدای مدافع حرم به اندازه‌ای بصیرت داشتند که جبهه دشمن را هزاران کیلومتر دورتر به خوبی تشخیص دادند و توطئه بسیار پیچیده ضربه به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را خنثی کردند و این ایثارگری شایسته پاداش الهی است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهوری به خانواده شهدای مدافع حرم تصریح کرد: خانواده شهدای مدافع حرم، مدافعان اسلام، انقلاب و میهن اسلامی را پرورش دادند؛ شهدایی که به اسلام و ایران عزت هدیه دادند و خداوند آنها را عاقبت بخیر کرد.
معاون رییس جمهور خدمت به ایثارگران را توفیق الهی خواند و افزود: خانواده‌های شهدای مدافع حرم از سرمایه‌های اصلی کشور هستند که امیدواریم دعای خیر آن‌ها بدرقه راه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد ضمن اینکه امروز روایت ایثار و رشادت این شهدا توسط خانواده این عزیزان ضرورت دارد چراکه نسل امروز در خطر جنگ نرم دشمنان اسلام قرار دارد.
اوحدی در این دیدارها با تبریک فرا رسیدن سال نو، برای خانواده شهدای مدافع حرم از درگاه الهی سلامتی و بهروزی مسئلت کرد.
گفتنی است، در این دیدارها که در فضای صمیمی برگزار شد خانواده معظم شهدای مدافع حرم به بیان خاطراتی از زندگی شهدا و نحوه شهادت آنها پرداختند.


منبع : ایثار