تاریخ : 1400,سه شنبه 17 فروردين14:13
کد خبر : 81814 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

نه اشتغال نه استخدام!



جانباز آزاده - لطفا آمار فرزندان جانبازان 70درصد و بالاتر را که هنوز بیکار هستتد و تقاضای استخدام دارند را اعلام بفرمایند. لطفا سن این فرزندان را اعلام کنند که آیا از نظر قانونی امکان استخدام برایشان وجود دارد یا نه؟ تا حرف اشتغال فرزندان ایثارگران پیش میاد فورا اعلام میشه که هنوز فرزندان شهدا و جانبازان 70%و بالاتر مشکل اشتغال دارند، اولا استخدام با اشتغال مقوله ای جداگانه هست، مسئولان اجرایی مربوطه لطفا خلط مبحث نفرمایند. تا کی سر ایثارگران و فرزندانشان را شیره می مالید؟ آی آنهایی که تادیروز شاید هم الآن برای بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران اشک می ریختید.

 آیا الآن هم اشک می ریزید یا اون اشک ها اشک تمساح بود؟ حالا که بعضی هاتون دستتون یک جاهایی بندشده دیگه همه چی فراموش شد؟ شمایی که هم قانون بلدید هم با تبصره ها و ریزه کاری های مصوبات ایثارگران آشنایی دارید و تا دیروز خیلی داغ بودید، چه شد؟ دیگه داغ نیستید؟ حالا که مدتی ست در جایگاه مشاور و معاون و... قرار گرفتید چرا حرف نمی زنید و مدعی حقوق و اشتغال و درمان و مسکن ایثارگران و فرزندانشان نیستید؟ قیمتت همین بود؟ راضی شدی جایگاهی موقتی بهت بدن و دهنتو ببندن؟ تا کی؟

بالاخره خودتون میدونید این دولت و دولت ها پایدار نیستند، می آیند و میروند و به هیچکس وفا ندارند، پس چرا خودتو و خودتونو مفت فروختید؟ فکر می کردیم اگه در جایگاه حقوقی قراربگیری بهترمیتونی با جامعه هدف ارتباط پیداکنی و همون موارد و مشکلاتی که خودت و خودتان مدام اشاره می کردید را تاحدودی رفع می نمودید، اما دیگه یقین پیداکردیم هدفتون منافع شخصی و گروهی و حزبی بود، شک نداریم، خیلی ناجوانمردید.

بسه دیگه، العاقل یکفی بالاشاره.