تاریخ : 1400,پنجشنبه 19 فروردين13:38
کد خبر : 81856 - سرویس خبری : استان ها

دیدار اوحدی با خانواده شهیدان «بنی‌عامریان»



معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان کرمانشاه با حضور در منزل شهیدان بنی‌عامریان با خانواده معظم این شهدا دیدار و درگذشت پدر شهیدان «بنی‌عامریان» را تسلیت گفت.

سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل شهیدان بنی‌عامریان با خانواده معظم این شهدا دیدار کرد و ضمن ابلاغ پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مرحوم «نصرت‌الله بنی‌عامریان» پدر شهیدان والامقام «صادق، یزدان و محسن بنی‌عامریان» و همسر شهیده «مرضیه مظلومی»، پیام تسلیت خود را نیز به خانواده این شهدا تقدیم کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه عزت و افتخار امروز کشور ما به‌واسطه خون پاک شهدا به دست آمده است، اظهار داشت: شهدا در بستری که خانواده‌های معظم آنان فراهم کرده بودند رشد کردند و به بالاترین درجات کمال رسیدند و در واقع خانواده‌های شهدا در عظمت کار شهیدان سهیم هستند.

معاون رییس جمهور افزود: امروز خانواده‌های معظم شهدا میراث‌دار آنان هستند و مهم‌ترین نقش را در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارند. ما نیز حضور در جمع این عزیزان را برای خود بزرگ‌ترین افتخار می‌دانیم و می‌کوشیم نهایت تلاش خود را در جهت خدمت‌رسانی به آنان انجام دهیم.

گفتنی است هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کردند.