تاریخ : 1400,شنبه 04 ارديبهشت15:14
کد خبر : 82236 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

خانواده ام ازهم پاشید و من!



محمود نریمانی

محمود نریمانی (جانباز۲۰درصد) - داوطلب بسیجی و مجروح جنگی درعملیات رمضان هستم که دربیمارستان شریعتی مشهد ۲۷روز، در بیمارستان اهواز ۳روز و دربیمارستان ارتش اهواز نیز ۵ روز به علت اصابت ترکش به ناحیه ساق پای چپ و زیر بغل و همچنین موج گرفتگی ناشی از انفجار  از هردو پا و سرم مصدوم ، مجروح و بستری شدم.

در زمان مجروحیت ۱۷سالم بود و خجالت می کشیدم که برای تشکیل پرونده به بنیادشهید بروم و ادعای حقوق و مزایا بکنم.

در سال ۸۴ کم کم اثرات سوء ناشی از مجروحیت و بالارفتن سن و سالم، در من پدیدار شد و درد در اعضای بدنم روز به روز زیادتر شد. وقتی به کمیسیون پزشکی رفتم، فقط ۲۰درصد جانبازی به من دادند و۶ بار هم به دلیل گرفتگی عروق و رگ های قلبم مورد جراحی بالون گذاری قرار گرفتم و‌ حتی مجبور به جراحی عمل قلب باز شدم که البته خوب نشدم و برای بار دوم مرا مورد جراحی عمل قلب باز قرار دادند.

 چون پولی جهت پرداخت هزینه عمل نداشتم مرا از روی تخت اتاق عمل بیمارستان کوثر در شیراز بیرون کردند و به همین علت نتوانستم معالجه بشوم. این امر باعث خراب شدن رگ های قلبم شد و (الان فقط دو رگ باز دارم)  و  به این دلیل دیگر هیچ راهی جهت علاج وجود ندارد!

خانواده ام ازهم پاشیده شده و الان نه سرپناهی دارم و نه زندگی و اسباب اثاثیه ای که بتوانم به زندگی ام ادامه دهم. اینک در منزل خواهرم زندگی می کنم و توانایی هیچ کاری را ندارم.

درنهایت ازمسئولین و از مقام معظم رهبری و از هر مسئولی که درجریان شکواییه من قرار می گیرند خواهش می کنم و می خواهم با تحقیق در باره اثبات ادعایم و بررسی پرونده پزشکی اینجانب "محمودنریمانی" در بیمارستان های مختلف به اینجانب کمک بکنند.

بنده هیچ شغلی نداشته و ندارم و ازسال ۷۳ به بنیاد جهت اشتعال رفت و آمد داشته ام و الان که ۵۶ ساله هستم، از کارافتاده محسوب می شوم و هیچ اداره و سازمانی حتی بنیادشهید تا به حال کمکی به من نکردند.