تاریخ : 1400,جمعه 10 ارديبهشت13:35
کد خبر : 82383 - سرویس خبری : فیلم

توسط جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ایثار

جشن میلاد امام حسن(ع) و افطاری در شام میلاد در راسک/فیلم


جشن میلاد امام حسن(ع) و افطاری در شام میلاد در راسک/فیلم

مراسم باشکوه جشن رمضان و یادواره‌ی شهدا، ویژه‌ی خانواده‌ی محترم شهدا و ایثارگران شهرستان راسک، روستاهای سرباز کلات پیشین، به مناسبت میلاد امام مجتبی(ع) برگزار گردید...

فاش‌نیوز - مراسم باشکوه جشن رمضان و یادواره‌ی شهدا، ویژه‌ی خانواده‌ی محترم شهدا و ایثارگران شهرستان راسک، روستاهای سرباز کلات پیشین، به مناسبت میلاد امام مجتبی(ع) برگزار گردید.

 این مراسم که در طی سفر جانبازان گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار به شهرستان سرباز، منطقه راسک و مناطق صفر مرزی برگزار شد، با اجرای برنامه افطاری جهت خانواده معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان در راسک و سرباز در شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) یعنی پنج شنبه مطابق با 16 ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

  اعضای گروه جهادی ابتدا به آماده سازی افطار و شام پرداخته و پس از برگزاری مراسم افطار با رعایت پروتوکل ها در حیاط سالن همایش راسک، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در جشن شام میلاد کریم اهل بیت که با حضور مسئولینی از شهرستان راسک و سرباز و همچنین میهمان ویژه از تهران، معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید " سردار یعقوب سلیمانی" شرکت نمودند.

این مراسم جز اینکه ماحصل تلاش جانبازان گروه جهادی حاج احمد و استقامت و خستگی‌ناپذیری و مدیریت اجرایی خوب ایشان است، حاصل کمک های زیبای خیرین در این مسیر نیز هست و باشد که مورد قبول کریم اهل بیت قرار بگیرد.

 

گزارش از شهید گمنام

فیلم از جانباز اکبر حسین زاده، مسئول اجرایی گروه جهادی

 

https://www.aparat.com/v/VyORl

لینک جشن میلاد امام حسن ع در راسک . کلیک کنید