تاریخ : 1400,جمعه 17 ارديبهشت17:43
کد خبر : 82529 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

هدف شوم خاموشی شعله‌های انتفاضه، محکوم به شکست



سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: هدف شوم خاموشی شعله‌های انتفاضه محکوم به شکست است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: هدف شوم خاموش کردن شعله های انتفاضه و مقاومت فلسطینی و عادی سازی محکوم به شکست است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، در بیانیه روز جمعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: روز قدس تجلی وحدت جهان اسلام در حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، نویدبخش انتقام خون فرمانده جبهه مقاومت، شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، تحقق اخراج تروریست های امریکایی از غرب آسیا و تقویت کننده بسترهای استقرار حاکمیت تمام عیار فلسطینی بر ارض مقدس با حذف رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی منطقه است. 

در این بیانیه تاکید شده است: ملت فلسطین و انتفاضه قدس با تکیه بر توانمندی‌های بومی به مقاومت و پایداری شگفت انگیز خود ادامه داده و رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی را در سراشیبی اضمحلال و انقراض قرار داده اند.

در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس توسط امام خمینی(ره)، در واقع  فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مساله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی، آن هم به عنوان اولویت نخست جهان اسلام  و یک تصمیم محوری در تثبیت و جهانی سازی آرمان آزادی قدس به ویژه در جغرافیای اسلام بوده است.   

در ادامه این بیانیه با یادآوری تلاش های شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شکاف و تفرقه بین ملل اسلامی و دور سازی آنان از اندیشیدن به آرمان قدس و آزادی مردم فلسطین تصریح شده است: طرح‌های خباثت آلود و جنایت آمیز سازش محکوم به شکست بوده و در برخورد با سد هوشیاری و بیداری جهان اسلام به ویژه مردم قهرمان فلسطین در مسیری معکوس، امنیت اشغالگران را فراتر از گذشته مورد تهدید و مخاطره قرار خواهد داد. //