تاریخ : 1400,شنبه 18 ارديبهشت12:53
کد خبر : 82544 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

برگزاری نشست هم‌اندیشی روابط ‌عمومی های بنیادشهید



نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 11 اردیبهشت‌ماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
نخستین نشست هم‌اندیشی روابط ‌عمومی سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
 مهندس سعید اوحدی در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی به جامعه، گفت: انسجام و هم‌افزایی روابط عمومی‌های سازمان‌های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاع‌رسانی مناسب به جامعه ایثارگری مؤثر است و بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دستیابی به اهداف خود یاری می‌دهد.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: قداستی که جامعه ایثارگری دارد ظرفیت بزرگی برای اطلاع‌رسانی ایجاد می‌کند و باید از این ظرفیت برای معرفی فداکاری‌ها و رشادت‌های ایثارگران بهره‌برداری کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت روابط عمومی و نقش آن در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی، گفت: نقش روابط عمومی در بنیاد با سایر سازمان‌ها تفاوت دارد و پیوند و انسجام محکم درون سازمانی و برون‌ سازمانی زمینه اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق به جامعه اسلامی و ایثارگران عزیز را فراهم می‌سازد.
مهندس اوحدی با اشاره به مسئولیت خطیر اطلاع‌رسانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، عنوان کرد: رسالت روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهمیت است و از آنجا که بنیاد رویکرد فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد غنا و تأثیرگذاری آن از اهمیت زیادی برخوردار است ضمن اینکه روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تلاش کنند علاوه بر اطلاع رسانی، مسئله محور بودن و فعالیت در جهت حل مسائل را در دستور کار قرار دهند.
معاون رییس جمهور نقش مطالبه‌گری برای جامعه ایثارگری را مهم دانست و گفت: در طول 30 سفر استانی برای تحقق مطالبات ایثارگران از جمله در بخش‌های مسکن و اشتغال تلاش‌های زیادی انجام شد و رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش‌های دقیق نقش مهمی در تحقق این مطالبات ایفا کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تنوع فعالیت‌ها در سازمان‌های وابسته به بنیاد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه‌های فرهنگی، درمانی، رفاهی، خدماتی و اقتصادی فعالیت‌ دارد که اهداف همه این فعالیت‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه ایثارگری است لذا انسجام بین سازمان‌های تابعه بنیاد از اهمیت زیادی برخوردار است و اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در انسجام بخشی حوزه اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها نقش مهمی دارد.
رضا حاجی‌آبادی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد، گفت: پخش 3700 خبر معادل 240 ساعت از شبکه‌های مختلف صدا و سیما، انعکاس 2100 خبر در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، انتشار 1800 فتوتیتر، فیلم و کلیپ و پست در فضای مجازی، تهیه 15000 فریم عکس از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، 400 ساعت فیلمبرداری از برنامه‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران و درج یادداشت و پیام‌های متعدد در رسانه بخشی از عملکرد رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1399 بوده است.
در این نشست مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع : ایثار