تاریخ : 1400,دوشنبه 17 خرداد18:00
کد خبر : 83090 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

انتخاب و رای ارزشی


انتخاب و رای ارزشی

برای داشته های مان ارزش قایل شویم و در جهت حراست از ارزش های نظام مقدس اسلامی باید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همه وجود تلاش کنیم.

رضا امیریان فارسانی

فاش نیوز- برای داشته هایمان ارزش قائل شویم و در جهت حراست از ارزش های نظام مقدس اسلامی باید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همه وجود تلاش کنیم. 

دشمن به شدت در حال توطئه است و قصد دارد در مسیر انقلاب اسلامی با فعالیت خبیثانه خود، موانعی ایجاد کند که اگر به هوش نباشیم و حواسمان را جمع نکنیم، خیلی زود دیــر می شود.

اما چرا قدر داشته هایمان را باید بدانیم و برای آنها ارزش قائل شویم و در جهت حراست از ارزش های نظام مقدس اسلامی باید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همه وجود تلاش کنیم؟ به خاطر اینکه خدایی ناکرده ممکن است در این مسیر لغزشی داشته باشیم که ممکن است بعدها نتوانیم آن را جبران کنیم.

اگرچه لغزش پیش روی ما، مشکلات اقتصادی است که با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است اما این امر مهم نیازمند مدیریتی با دیدگاه انقلابی است. ما بعد از گذشت 43 سال از عمر انقلاب در این دوره، واقعیت ها را به طور واقعی لمس کرده ایم.

 فهمیده ایم که چه کسی دوتابعیتی است و چه کسی تابعیتش فقط ایرانی است. ما دیگر فریب الفاظ به کار گرفته شده توسط برخی از نامزدها را نخواهیم خورد و برای آنها ارزشی قایل نیستیم؛ چرا که چهره مسببان وضعیت امروز برای ملت ایران کاملا شناخته شده است.

مردم، عاقل، بالغ و فهیم هستند و اگر هم گاهی انتخابی می کنند که عواقب آن باعث خسارات به کشور می شود، در حقیقت مقصر نیستند چرا که آنانی تقصیر دارند که افراد مساله دار را تائید کرده اند.

اتفاقا در این دوره از رقابت های انتخاباتی، تفاوت انقلابی و انقلابی نماها کاملا مشخص شده است و وابستگان به جبهه انقلاب اسلامی که از انتخابات جا ماندند، با تمکین به مقررات و قانون نظام مقدس اسلامی، آب سردی را بر پیکره گر گرفته دشمنان ریختند.

آنها نشان دادند که مسیر هنوز همان خط امام  راحل در سال 57 است که در آن خون های ریخته شده به پای نهال انقلاب بر مصالح گروه ها، احزاب و افراد و حتی شئونات فردی ارجحیت دارد.

 وقتی سرداری که بزرگترین قرارگاه عملیاتی کشور را هدایت می کند و مورد تشویق رهبری و همه بزرگان قرار گرفته است در واکنش به تائید نشدن خود در انتخابات با منشی انقلابی و تفکری جهادی می گوید چه من باشم و چه نباشم باید جبهه انقلاب پابرجا بماند، این تفکر همان تفکر شهید باکری و شهید همت و مصداق کلام امام راحل است که در کوره انقلاب این گونه انسان ها پخته می شوند و به جز خدمت به خلق به چیز دیگری فکر نمی کنند.

تکلیف امروز ما، بودن در این مسیر است، امروز دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته است تا چهره های خدومی مانند ابراهیم رئیسی را تخریب کند و او را به مسائلی ربط بدهد که برای همه نامفهوم است.

وقتی یک انسان با خشوع و خضوع و دور از هر غرور کاذبی می گوید من با یتیمی بزرگ شده ام و درد را با بدنم کشیده ام و آن از رسانه ها ندیده و نشنیده ام یعنی اینکه آمده ام تا درد هم‌دردانم را مرهم باشم.

اینجا حجت تمام می شود و کار به مرحله نهایی می رسد و تکلیف را بر همه ما روشن می کند که باید به پای صندوق های رای برویم و با مشارکت حداکثری دو موضوع مهم را به دشمن در حال توطئه تفهیم کنیم.

اول اینکه ما برای داشته هایمان که اقتدار و امنیت است، ارزش قائل هستیم. دوم اینکه گرچه شما در اتاق های فکرتان هشت سال به مبارزه با مردم پرداختید و هرچه فشار بود را بر گرده آنها فرو آوردید اما ما پاسدار خون شهیدانیم و از بازی فتنه انگیز شما متنفر هستیم.

سخن آخر اینکه ملت ایران با تمام توان پای آرمان های انقلاب ایستاده است و اجازه نمی دهد ارزش ها، اقتدار و امنیت آن را برهم بزنید. چرا که این ایستادگی با پرداخت هزینه های سنگینی مانند شهادت، اسارت و تکه تکه شدن در مقابل گلوله تانک های دشمن حاصل شده است، همچنانکه امام راحل فرمودند"ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد".

والســــــلام من اتبـع الهدی

| رضاامیریان فارسانی