تاریخ : 1400,چهارشنبه 19 خرداد15:20
کد خبر : 83273 - سرویس خبری : نامه وارده

بنیاد شهید کرمانشاه پاسخ دهد!



درسال ۱۳۹۱ شعبه های ۳۷ و ۲۴ تجدیدنظر دیوان عدالت هم مجروحیتم را تایید کردند ولی هنوز بنیاد شهید اسلام آباد غرب در کرمانشاه و تهران به علت اینکه مدارک بالینی همزمان نداشته ام مرا پذیرش نکرده است! بیایید با نام و یاد خدا معاینه ام کنید.

دولت محترم، مجلس محترم، کمیسیون های اجتماعی و اصل نود مجلس و فراکسیون رزمندگان و ایثارگران

سلام علیکم

اینجانب غلامرضا نوروزی، سرباز و رزمنده ارتشی 8 سال دفاع مقدس هستم. طبق مدارکی که دارم و برایتان بارها فرستادم در 4 عملیات شرکت داشته ام. در روز سیزده بدر سال 1362 در جبهه جنوب فکه مجروح شدم.

ارتش با کمیسیون های مربوط به صورت سانحه و احراز مجروحیت و جانبازی، توسط شورای عالی پزشکی ارتش 14درصد جانبازی برایم تایید شده است و کمیسیون ماده 120 قانون نیروهای مسلح نیز آن را تایید کرده است.

با ارائه شکایت، درسال 1391 شعبه های 37 و 24 تجدیدنظر دیوان عدالت هم مجروحیتم را تایید کردند ولی هنوز بنیاد شهید اسلام آباد غرب در کرمانشاه و تهران به علت اینکه مدارک بالینی همزمان نداشته ام مرا پذیرش نکرده است! بیایید با نام و یاد خدا معاینه ام کنید.

در این مورد ارتش برای تعیین درصد 2 بار مرا احضار کرد که هر دو بار مجروحیت مرا تایید و درصد دادند.

شماره پرونده ام در سازمان ایثارگران ارتش 8090 در سال 1391 می باشد.

هنوز برای من اقدامی نشده و برای صدمین بار تقاضای رسیدگی از مسیولین نظام، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و بنیاد شهید دارم.

خدا را خوش می آید چون ما رزمندگان مدارک همزمان بالینی نداریم از حق و حقوق تعیین درصد و جانبازی افتاده باشیم؟ امیدوارم به داد من برسید تا اقدام قانونی شامل حال من رزمنده بی کس بشود. هنوز جای جراحت و پارگی در بدنم وجود دارد.

سن من الان نزدیک 60 سال می باشد. شما عزیزان هم اقدام خداپسندانه انجام دهید و برای بنده که 29سال است هر روز پیگیری می کنم پیگیر باشید. چرا من سرباز وطن و ملت ایران و امام و رهبری و دولت ایران اسلامی حق درمان و پذیرش در بنیاد شهید ندارم. قضاوت با شما؟

سرباز خط شکن و توی سنگر و خاکریزهای دفاع مقدس، جمعی گردان 141 تیپ2 لشکر 21حمزه بودم و دارای کارت ایثارگری 21ماه خدمت می باشم. مسئولین محترم؛

خدا را در نظر داشته باشید و به وضعیت من رسیدگی کنید، محض رضای خدا، حق به حقداریم بدهید.

| غلامرضا نوروزی از کرمانشاه