تاریخ : 1400,پنجشنبه 20 خرداد13:40
کد خبر : 83276 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رای ایثارگران، انتخاب رئیس جمهور انقلابی


 رای ایثارگران، انتخاب رئیس جمهور انقلابی

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، مهمترین پیام انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و ولایی عنوان کرد...

فاش نیوز - سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، مهمترین پیام انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و ولایی عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور جامعه ایثارگری در صحنه های مختلف کشور و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری در چهار دهه گذشته نشان داده است که هر جا به حضور آنها نیاز باشد ایثارگرانه حضور خواهند داشت و از نظام و دستاوردهای آن با جان و دل حمایت خواهند کرد.

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که خود از جانبازان شیمیایی است و همیشه کپسول اکسیژن را به همراه دارد، با  تشریح وضعیت موجود کشور و شرایط منطقه ای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را حاوی پیام اقتدار، همبستگی، ایثار و فداکاری ملت ایران برای بیگانگان دانست و اظهار داشت:

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بسیار مهم است و دو پیام مهم دارد. یک پیام اینکه ما یک رئیس جمهور انقلابی، جهادی، ولایی و کارآمد برای کشور در روز ۲۸ خرداد را انتخاب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پیام دوم انتخابات ریاست جمهوری و شوراها این است که حضور مردم در پای صندوق‌های رای، خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود؛ چرا که آنها باید بدانند ما در برابر فرامین رهبر انقلاب و طبق مسئولیتی که در تعیین سرنوشت خود داریم در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهیم کرد.

 نماینده مردم اردبیل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انقلاب دیگری برای کشور خواهد بود و به خصوص این موضوع برای خانواده‌های ایثارگران، جانبازان، آزادگان، خانواده شهدا و رزمندگان بی اندازه مهم است و به نظر من این دوره از انتخابات نسبت به دوره های قبل بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 سخنگوی فراکسیون ایثارگران تاکید کرد: ایثارگران مانند همیشه در سیزدهمین دوره انتخابات حضور یافته و اثبات خواهند کرد که همانند گذشته پای صندوق های رای حضور موثری دارند و فردی لایق توانمند و ولایی را برای تمشیت امور کشور انتخاب خواهند کرد.

 عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: ایثارگران بخش بزرگی از جامعه تأثیرگذار در کشور را تشکیل می دهند. بنابراین در موضوع انتخابات، به دنبال این هستند که رئیس جمهوری از جنس خود، انقلابی، جهادی و ولایی انتخاب کنند؛ در نتیجه این تعامل دو طرف است و جامعه ایثارگری باید به حق و حقوق خود و مطالبات بر زمین مانده دست یابد.

بر این اساس رئیس جمهور منتخب در آینده باید به همه اقشار کشور و به خصوص ایثارگران توجه جدی داشته باشد.

پایان/