تاریخ : 1400,یکشنبه 23 خرداد13:45
کد خبر : 83328 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نامزدها ایثارگران را فراموش نکنند


نامزدها ایثارگران را فراموش نکنند

عضو کمیسیون مجلس بر محوریت مسائل و رفع مشکلات جامعه ایثارگری در برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

فاش نیوز- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، بر محوریت مسائل و رفع مشکلات جامعه ایثارگری در برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدحسن آصفری نماینده ایثارگر مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی حضور در پای صندوق های رای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را یکی دیگر از آزمون های نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ایثارگران حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و نباید در برنامه های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جهوری فراموش شوند.

 عضو مجع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه امام رحمت الله علیه فرمودند" نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی فراموش شوند" یادآور شد: توقع ما از نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری این است که برنامه هایی که برای بهبود شرایط معیشت و اجرای قوانین ایثارگری در نظر دارند، از تریبون های عمومی مشخص کنند.

وی افزود: ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران و مسئولان نظام دارند و امیدواریم در لابلای برنامه های انتخاباتی که از سوی کاندیداها اعلام می‌شود، به موضوع ایثارگران توجه خاصی شود و خدای ناکرده جامعه ایثارگری به فراموشی سپرده نشود.

 نماینده اراک و کمیجان در مجلس یازدهم یادآور شد: موضوعاتی مانند ایثار و شهادت، از آرمان های انقلاب اسلامی است و خدای ناکرده فراموش کردن ایثارگران ممکن است تبعات بدی برای بنیه دفاعی کشور در آینده داشته باشد، چرا که آیندگان ممکن است این گونه قضاوت کنند که چگونه با ایثارگران برخورد شده است.

 آصفری خاطرنشان کرد: ایثارگران این انقلاب و نظام را از خود می دانند و علیرغم اینکه مشکلات جدی از قبیل اشتغال، تحصیل، مسکن، درمان، معیشت و تبدیل وضعیت در جامعه ایثارگری وجود دارد اما مطمئنا تلاش خواهند کرد تا با حضور پر شور خود، مشارکت مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را افزایش دهند.

پایان