تاریخ : 1400,شنبه 29 خرداد15:53
کد خبر : 83476 - سرویس خبری : متن ادبی

در وصف حماسه پرشور و شعور ۲۸ خرداد

سرمان زیر پای گنبد تو


سرمان زیر پای گنبد تو

مردم با معرفت و شعور کشور با برکت عطر وجود رضوی، از هر سن و طیف و قشری پای کشور ایستادند و به ادامه یک مسیر پرشور و عزتمند برای کشورشان رای دادند...

شهید گمنام

شهید گمنام - دهه کرامت است و کرامت تو بیکران، یا کریم و یا امام رئوف! زیباتر از آنچه دیروز در روز مبارک بیست و هشتم خرداد رخ داد، نمیتوانست رقم بخورد.

وقتی آذین مجلسی را تو ببندی ... با دستان عاشق و بزرگ و با برکتت، مگر می شود ان مجلس، مجلس بی بدیلی نشود!

یا امام رضاجانم! ... فکر نکن نفهمیدیم آذین مجلس انتخاباتمان را تو دیروز بسته بودی و فرشتگان در خدمت آستانت را برای رقم خوردن مراسمی باشکوه به مجلسمان فرستادی.

صدای قدوم و یمن آمدنت که نزدیک شده، برکت از عرش و فرش بر ما می بارد و همه چیز را به عطر وجود طلایی ات در میهمن‌مان، عطرآگین نموده است.

دیروز حضور مردم تماشایی بود و برکت نظر شما به این مراسم عزتمند و باشکوه، تماشایی تر...

یقین که اگر در دهه کرامت نبود ... این مهم با این کیفیت و کمیت برگزار نمیشد! ... هرچند دستان دنیایی ای خواستند با عواملی این حرکت بزرگ مردمی را تقلیل بخشند اما حاشا!

حاشا که بتوانند با فوت هایشان نور خدا را خاموش کنند!

 دیروز که تاریخش به عدد 8، عدد منسوب به وجود زیبای توست... مردم بابصیرت و دانای ایران، حماسه ای دیگر برای حفظ تمامیت نظام و کشور آفریدند و چقدر زیبا رد پای تو پیدا بود، در این انتخابات و شور و شعور مردمی.

 دل های مردم خسته بود و شکسته از همه مشکلات بی سابقه سال های اخیر اما... بی شک تو دل ها را به بصیرت برای دفاع از تمامیت کشور راضی کردی... اینکه یادشان بیفتد که اگر از داخل هوای کشور را نداشته باشیم، گرگ هایی پشت مرزها در کمین اند برای ایجاد ناامنی... برای هجوم به سرزمینمان... برای ورود داعش... برای دخالت بیگانه و دشمن... برای تجزیه ایران و ....!

 که کور خواندند هرچه دشمن داخلی و خارجی و رویشان سیاه شد زغال های زمان و زمستان خیالی عدم حضور مردم و عدم پشتیبانیشان از نظام و کشور و انقلاب رفت و بهار عزتمندی مردم باز هم فرا رسید.

 با این وجود که رای گیری با عدم هماهنگی معنی دار دولت و دست اندرکاران در بسیاری از جاها با تاخیر شروع شد و از قطعی سیستم تا نبود تعرفه و ... بهانه هایشان بود اما... مردم روی معرفت را سفید کردند و تا 3 صبح به ایستادن پای صندوق ها و پشت کشور و رهبری ادامه دادند.

 مردم با معرفت و شعور کشور با برکت عطر وجود رضوی، از هر سن و طیف و قشری پای کشور ایستادند و به ادامه یک مسیر پرشور و عزتمند برای کشورشان رای دادند.

... نزدیک است روز میلادت مولا... عشق خراسان...

دستان مهربان تو حامی و نگهدار ما بوده و هست... سایه دستانت را از سر ایران و ایرانی کم نکن مولا

سایه این هشت متصل به عرش الهی بر سر ما برای تحولی دیدنی در حال مردم و کشور...

در دهه کرامت و میلاد نور عشق هشتم و روز بیست و هشتم و انتخاب خادم الرضا (ع)

که 8 سال پیش با استفاده از نام تو یا امام غریب، دلش را سوزاندند... و از این زیباتر نمیشد برای خادمت جبران کنی و پاسخ بدهی به زبان هایی که حتی از نام تو برای رسیدن به دنیا بهره می برند اما نمی دانند با آل علی هر که در افتاد... ور افتاد....!!!

و انتخاب خادم الرضا.... بهترین جواب بود و هدیه ای که تو میتوانستی به این سید خدمتگزارت پس از 8 سال بدهی...

سرمان زیر پای گنبد تو...

سعادت و سلامت نصیب مردم باعزت ایران که همه شاهی‌شان در نوکری توست...