تاریخ : 1400,شنبه 29 خرداد19:18
کد خبر : 83481 - سرویس خبری : صوت

مولفه‌های تقویت راه و تکمیل پیروزی حق از دید حاج قاسم/صوت منتشرنشده


مولفه‌های تقویت راه و تکمیل پیروزی حق از دید حاج قاسم/صوت منتشرنشده

شهید حاج قاسم سلیمانی نهم تیر ۱۳۶۱ در میان همرزمان خود به تبیین چگونگی تقویت راه حق و تکمیل پیروزی در این مسیر پرداخته است.
 
۲۸ خرداد ۱۴۰۰، روز سرنوشت‌سازی برای کشورمان بود. انتخاباتی که می‌تواند ایران اسلامی ما را به‌سوی فردایی بهتر رهنمون سازد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضرورت این حضور را حفظ جایگاه حرم برای جهان اسلام قلمداد کرده و بیان داشته است: «امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی (ع)، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند. نه حرم ابراهیمی (ع) و نه حرم محمدی (ص).

وجود ما در اختیار معنویتمان + صوت منتشر نشده حاج قاسم سلیمانی

پیش‌ از این نیز حاج قاسم در ۳۳ سال پیش درباره اینکه چگونه ایران اسلامی پیروز میدان می‌شود در جمع همرزمانش در لشکر ۴۱ ثارالله در ۱۱ مرداد سال ۶۷ سخن به میان آورده است. مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، برای اولین بار این سخنان منتشر نشده از حاج قاسم را منتشر می‌کند. در این صوت می‌شنویم:

«ما باید عقلمان را، وجودمان را در اختیار معنویتمان و ایمانمان قرار دهیم. اگر عقل ما، وجود ما، دست ما، پای ما، همه این‌ها با قدرت در اختیار معنویت و ایمان ما قرار بگیرد مسلماً بدانید طرح پیروزی انشاءالله کامل‌تر خواهد شد.»