تاریخ : 1400,سه شنبه 22 تير18:35
کد خبر : 83825 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

در ملکم تصرف شده اما محکومم!



علی دشتی - اینجانب رزمنده و جانباز 40% دفاع مقدس_ علی رغم میل باطنی_ به دلیل ظلمی که به من شده است مایلم برخی از  مطالب را بیان کنم.

در این خصوص تقاضای استمداد عاجل از هر شخص، یا مقام قضائی و غیر قضائی که توانائی کمک در  احقاق حق بنده را دارم تا از ظلمی که توسط قاضی شعبه چهارم عمومی خرمشهر در پرونده کلاسه 9909986143500498 جلوگیری شود.

آخر کجای قانون آمده است که شخصی در ملک دیگران تصرف عدوانی کند و در دادگاه کیفری محکومیت او قطعی شود اما در دادگاه حقوقی بدوی، قاضی پرونده بدون هیچ مدرک و ادله ای از سوی شاکی او را به ناحق صاحب حق بداند.

حکم کیفری بر علیه او  را در نظر نگیرد و حتی یک موضوع را در دو پرونده رسیدگی و دادنامه صادر کند. بدتر اینکه در حکم صادره اول، عدم استماع را بیان اما بدنبال آن شاکی را ارشاد و راهنمائی کند که چه کار باید انجام دهد.

در دادنامه دوم نیز بنده که مالک هستم و تمامی اسناد و مدارک مثبته و قانونی را به همراه دارم، قاضی حق مرا نادیده گرفته و حکم به پرداخت خسارت به شاکی _ که هیچگونه ادله ای ندارد و فقط به صرف یک ادعای کذب و واهی، صادر کرده است.

متاسفانه در شعبه 25 دادگاه تجدیدنظر خوزستان این رای ظالمانه تائید شده است. آیا کسی هست که به داد من برسد و جلوی چنین بدعت غلطی را بگیرد تا در جامعه باب نشود و افراد سودجو چنین کار غیر قانونی و غیر شرعی انجام دهند؟

آیا مسئولی پیدا می شود تا جلوی این گونه ظلم را بگیرد؟ اگر خدای نکرده به این پرونده رسیدگی عاجل و قانونی نشود در آینده چه تبعاتی خواهد داشت؟

خدایا در این لحظات که این متن را می نویسم و در همه اوقات دیگر، از خودت مدد می جویم و از شر شیطان و انسان های شیطان صفت به تو پناه می برم.

اگر چه امروز دنیا برای من این چنین تنگ شده است اما فردای روز هم حساب و کتابی خواهد بود. در آن روز کسانی که این ظلم را انجام یا باعث آن شدند و می توانستند جلوی آن را بگیرند ولی اقدامی نکردند باید پاسخگو باشند.

چه اعتقاد داشته باشند و چه اعتقاد نداشته باشند.

والسلام ....ساکن آبادان..