تاریخ : 1400,دوشنبه 14 تير12:13
کد خبر : 83848 - سرویس خبری : اخبار

ارائه دو هزار و ۸۰۰ خدمت به جانباران نخاعی فارس



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: در سه ماه نخست امسال در مجموع بیش از دو هزار و ۸۰۰ خدمت در مرکز توانبخشی سلمان فارسی به جانبازان ۷۰ درصد نخاعی و ضربه مغزی استان ارائه شده است.
 
ارائه بیش از دو هزار و ۸۰۰ خدمت به جانباران ۷۰ درصد نخاعی استان فارس
حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور با اشاره به ارایه خدمات به جامعه ایثارگری و جانبازان در سه ماه نخست سال، گفت: در سه ماه نخست امسال در مجموع بیش از دو هزار و ۸۰۰ خدمت در مرکز توانبخشی سلمان فارسی به جانبازان ۷۰ درصد نخاعی و ضربه مغزی استان ارائه شده است.
وی افزود: این خدمات شامل ارائه ۱۳۴ مورد ویزیت پزشک عمومی در مرکز توانبخشی سلمان فارسی، ۱۹۷ مورد ویزیت پزشک متخصص و فوق تخصص در خارج از مرکز، اعزام ۳۸۱ مورد آمبولانس، انجام ۳۱۰ مورد فیزیوتراپی در مرکز و ۵۶ مورد فیزیوتراپی در منزل جانبازان ۷۰ درصد نخاعی و ضربه مغزی، ۲۵۴ مورد تهیه و تحویل دارو و ارائه دیگر خدمات بهداشتی و درمانی است.
مدیرکل بنیاد استان فارس به ارائه خدمات درمانی و مشاوره روانپزشکی به جانبازان اعصاب و روان استان فارس و برخی از استان‌های همجوار در بیمارستان اعصاب و روان جنت شیراز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار و ۳۰۰ ویزیت روانپزشکی به جانبازان اعصاب و روان در این بیمارستان اختصاص یافته است.

منبع : ایثار