تاریخ : 1400,چهارشنبه 16 تير14:04
کد خبر : 83900 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

اقدامات اساسی جانبازان گروه جهادی حاج احمد

در آتشباران جنوب اما با انگیزه و پشتکار/فیلم


در آتشباران جنوب اما با انگیزه و پشتکار/فیلم

جانبازان و رزمندگان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس تهران که نماینده دیگر جانبازان خیر و خیرخواه هستند، در این روزهای داغ تابستانی درحال امداد و سرکشی به خانواده های محروم بلوچ می باشند...

فاش نیوز - جانبازان و رزمندگان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس تهران که نماینده دیگر جانبازان خیر و خیرخواه هستند، در این روزهای داغ تابستانی درحال امداد و سرکشی به خانواده های محروم بلوچ می باشند.

  این عزیزان جانباز درحالی که این روزها گرما و بی آبی و بیماری کرونا در بلوچستان غوغا می کند، آسایش و رفاه خود را کنار گذاشته و کمر همت بسته اند تا گشایشگری باشند جهت دستان بسته و پاهای خسته محرومین و مظلومین و معلولین روستاهای بلوچستان.

 سرکشی های این روزهای مسئولین اجرایی گروه جهادی حاج احمد به مدیریت حاج اکبر حسین زاده که در روستاهای کلات و شورآباد درحال توزیع ارزاق و شناسایی خانواده های دارای بیمار و معلول هستند؛ در آتشباران جنوب کشور، مایه خوشحالی و دلگرمی برای هموطنان نیازمندمان است.

این روزها اقدام اساسی در دست کار گروه جهادی حاج احمد، آغاز پی ریزی و کلنگ زنی کارگاه بلوک زنی ست و باقی وعده های داده شده مبنی بر مناسب سازی و راه اندازی سالن کاردرمانی و اعزام بیماران به تهران جهت درمان نیز در دست اقدام می باشد.

https://www.aparat.com/v/pW2wz

https://www.aparat.com/v/mRBs7

https://www.aparat.com/v/nlRDS

خیرخواهان گرامی دستان مهربان خود را در دستان کوشای ایثارگران جهادگر گذاشته و در پیشبرد این اهداف انسان دوستانه یاریگرشان باشند.

 

فیلم از مسئول اجرایی گروه جهادی جانباز حسین زاده

گزارش از شهیدگمنام