تاریخ : 1400,پنجشنبه 24 تير13:40
کد خبر : 84066 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

میخواهید با شهدا پولدار شوید؟


میخواهید با شهدا پولدار شوید؟

مدیران روایت فتح به جایی رسیده اند که برای کار پخش شده مرتبط با همرزمان حاج قاسم که بنا بر رویه جاری صدا و سیما، کار پخش شده برای باز پخش نیاز به پرداخت پول ندارد، رسما درخواست پول کلان کرده اند...

فاش نیوز - بعد از مدتها تلاش برای پیگیری بازپخش مستند راه مادری که قبلاً از شبکه افق پخش شده بود، مدیران روایت فتح، رسماً درخواست پول برای بازپخش این کار کرده اند.

 سرپرست گروه مستند روایت فتح در گفت و گو با کارگردان این کار رسما اعلام می کند دوست نداریم کار شهید را پخش کنیم. وی ادعا کرده چندین سمت اجرایی دارد و خیلی فرصت کم دارد!

مدیر عامل بنیاد روایت فتح، در گفتگو با چند تن از مدیران ارزشی کشور رسما اعلام کرده است، حاضر نیست اجازه بدهد کار راه مادری مجدد پخش شود.

یکی از مدعیان قدیمی بودن در روایت فتح، رسما اعلام کرده است برای کاری که تلویزیون قبلاً پخش کرده است، باید بابت بازپخش پول پرداخت شود.

 مساله شهید فروشی و فروختن خون شهدا در روایت فتح اکنون به یک بحران حیثیتی در حوزه دفاع مقدس تبدیل شده است که مدیران متخلف روایت فتح علنا با اعلام درخواست پرداخت مبالغ هنگفت، صدا و تصویر پدر و مادر شهدا را حبس می کنند.

 یکی از مدیران ارزشی شبکه افق اعلام کرد: رئیس گروه مستند روایت فتح رسما گفته باید صدا و سیما پول بپردازد و حتی ابایی ندارد که موضوع به گروه برنامه ساز و دیگران اعلام شود.

 ماجرا این است که این افراد به خاطر عدم نظارت صحیح ارگان های مسئول بسیار متجری شده اند. روایت فتح به دست گروهی افتاده است که کمترین ارادتی به حوزه دفاع مقدس و شهدا ندارند. روایت فتح اخیرا با نقد کنایی رهبر معظم انقلاب روبرو شد و در حال پشت پا زدن به اهداف شهید آوینی است.

چند تن از برنامه سازان دفاع مقدس توسط نادری مدیر عامل متخلف این بنیاد، ممنوع الورود شده اند.

اکنون فاز جدید تخلف مدیران روایت فتح به جایی رسیده است که برای کار پخش شده مرتبط با همرزمان حاج قاسم که بنا بر رویه جاری صدا و سیما، کار پخش شده برای باز پخش نیاز به پرداخت پول ندارد، رسما درخواست پول کلان کرده اند.
به نظر می رسد چتر مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج، باعث سوء استفاده برخی مدیران از موقعیت شغلی و جایگاه خود برای اهداف ضد مقاومت و ضد انقلابی خود شده است.

در فاز بعدی سوت زنی فساد و مقابله با ترک فعل های خائنانه مسئولین، باید به سراغ مدیران فرهنگ رفت.
برخی از مدیران صداو سیما نیز با مضحک قلمداد کردن این کار، اعلام کردند بازپخش برنامه قبلی، نیاز به مجوز روایت فتح و یا پرداخت پول ندارد.

  شبکه یک رسانه ملی در اقدامی شهدایی، در طی ماه های گذشته، یک تنه و بدون یک ریال کمک مالی برای حاج قاسم ایستاد و علیرغم نفوذ جریان ضد انقلاب در روایت فتح و ممانعت از پخش راه مادری ,26 قسمت این برنامه را بارها بازپخش کرد ولی روایت فتح برای پخش حدود 40 قسمت باقیمانده، اقدام به شهید فروشی کرده است و درخواست پرداخت پول کلان کرده است.

عبدالله عاصی