تاریخ : 1400,چهارشنبه 30 تير16:49
کد خبر : 84185 - سرویس خبری : اخبار

دیدار رئیس بنیاد شهید و آیت‌الله رئیسی



در ادامه دیدار مقامات دولتی و کارگزاران نظام با رئیس‌جمهور منتخب، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آیت‌الله رئیسی/ تأکید رئیس جمهور منتخب بر شناسایی و رفع دغدغه‌های خانواده ایثارگران
به گزارش «ایثار»، آیت‌الله رئیسی در این دیدار با تأکید بر اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند،‌ اظهار داشت: هر خدمتی که نگرانی خانواده ایثارگران را برطرف کند، وظیفه همگانی ما است و باید همه همت و تلاش خود را بکار بگیریم تا دغدغه‌ها و نگرانی‌های این عزیزان در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، درمان و اشتغال برطرف شود.
رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: لازم است مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران بطور کامل احصاء شده و راهکارهای متناسب با حل و فصل آنها، ارائه و اجرایی شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم، گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه متبوع خود ارائه کرد.
انتهای پیام/

منبع : ایثار