تاریخ : 1400,دوشنبه 11 مرداد19:39
کد خبر : 84452 - سرویس خبری : اخبار

تمدید ثبت‌نام مدارس شاهد



اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از تمدید ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره دوم متوسطه (دهم) مدارس شاهد در سال تحصیلی جدید خبر داد.

 

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از تمدید ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره دوم متوسطه (دهم) مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تا ۲۰ مرداد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «ثبت‌نام پایه اول دوره دوم متوسطه (دهم) تا ۲۰ مرداد ادامه خواهد داشت و گروه‌های ایثارگری متقاضی ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانند تا پایان زمان ذکر شده نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند؛ لذا به همه خانواده‌های دانش‌آموزان شاهد و سایر گروه‌های ایثارگری ورودی پایه دهم در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ توصیه می‌شود تا قبل از پایان مهلت زمان مذکور به سامانه ثبت‌نام مدارس شاهد به آدرس pada.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

تمام دفاتر و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در زمینه ثبت‌نام مدارس شاهد هستند.»

انتهای پیام/

 


منبع : دفاع پرس