تاریخ : 1400,سه شنبه 12 مرداد19:45
کد خبر : 84472 - سرویس خبری : خانواده شهدا

والدین شهدا را در پیری و نیاز، از رده خارج کرده اید؟!



شهین سمندی زاده شوشتری - من مادرشهید هستم ومستقیم این پیام بنده خدمت شما اقای اوحدی فرستادم شما مسیولین را که پشت ویترین هفت پستو هم تا حالا ندیده ایم. نه شما نه رییس قبلی و دیگران قبل از شما. من فکر می کردم شما به عنوان یک ازاده و درد کشیده درد خانواده ها بهتر درک می کنید ولی تا حال که بنده به عنوان یک مادر شهید چیزی ندیده ام.

باری از 33 یا 4 سال شهادت فرزندم با مشکلات زیادی دست بگریبان بوده ونه وام تعمیر نه وام مسکن که دوازده سال پیش یک 12 تومان گرفتم وبعد از 5یا شش سال صفر کردم وامسال که منتظر وام مسکن یا خانه هایی که دولت با بنیاد مشارکت کرده بودوبعد از این هم سال گفتند به شما تعلق نمی گیرد درصورتی که همسرم فوت شده و ورثه سهمشان را می خواهند و من و یک دختر مجرد در خانه بلاتکلیف هستیم.

حال در سن 70 سالگی ونیاز به ماشین که دخترم مرا به دکتر وخریدی ببرد وباوجود بیماری قلب ودیسک کمر وهزاران مشکل دیگر احتیاج مبرم به ماشین دارم که دخترم مرا جابخا کند مادر پدران را از رده خارج کرده اید در صورتی که نیاز پدران ومادران مریض از همه واجب تر است.

لطفا اگر واقعا صدای من به گوش شما رسید حداقل این پیام مرا جواب دهید واگر ماشین به بنده تعلق گرفت به بنیاد منطقه 5و22 ابلاغ کنید تا مرا هم ثبت نام کنند چون واقعا به یک ماشین برای من مریض ضروری است وتا حال هیچ وسیله نقلیه یا وسیله کلائ دیگر از بنیاد نگرفته ایم.

با تشکر