تاریخ : 1400,شنبه 30 مرداد15:23
کد خبر : 84835 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

چرا راه فساد در سهام های شاهد بازه؟!



اباذر - یک فساد بزرگ در بنیاد شهید شرکت عمران و توسعه شاهد سال قبل یک زمین در فردیس کرج به قیمت نجومی فروخته و گفته مثلاً سود شرکت 100تومان است حالا کاری ندارم که قیمت زمین را به قیمت کارشناسی دادند.

  بعد از هفت ماه شرکت باید به مجمع می‌رفت که نرفته بعداز یک ماه تلف کردن وقت در تعطیلات درست زمان تاسوعا ی حسینی شرکت سود را از 100تومان به یک ریال کاهش داده این سهم مال165000 هزار نفر فرزند شهید است می گویند مدیر عامل باید جوابگو باشد.

  می گویند مدیر عامل دو ماه پیش رفته و حالا با سرپرست کار میکند به والله به قرآن این یک فساد بزرگ است که هیچ کس جوابگو نیست چرا باید حسابرس تایید نکند مگه مدیران شرکت نمی‌دانند که چنین معامله ای باطل است حالا معلوم نیست این پول به مبلغ125میلیارد کجاست دست چه کسی است؟

  این فساد نیست که یک شرکت 3میلیارد دلاری فقط در عرض یک سال 13میلیون تومان کاسبی کرده این فساد نیست پول شرکت در حسابرسی گم شده چرا بنیاد شهید چنین جای فساد انگیزشی شده حرف هایم طبق سند است از این فسادهای بزرگ در بنیاد شهید را میدانم حالا شما نگویید توهین کردی.

  این شرکت در همان استان مازندران در عامل 412 هکتار زمین بااستفاده دارد که 40سال هیچ استفاده ای از آن نشده و میلیون ها هکتار زمین در بهترین نقاط کشور چرا هیچ کس این فسادهای بزرگ مالی بنیان شهید را برملا نمی کند.

مرا کمک کنید که در این روز عاشورا پته ی فاسدان را برملا کنم بگذارید به دست همین مفسدان شهید بشم که آرزویم است.