تاریخ : 1400,یکشنبه 14 شهريور16:30
کد خبر : 85016 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

هر کس آمد، باید بی عذر و بهانه کار کند!


هر کس آمد، باید بی عذر و بهانه کار کند!

رئیس بنیاد چه آقای قاضی زاده باشد، چه کس دیگری، باید برای مشکلات عدیده ایثارگران بخصوص جانبازان بالای ۵۰درصد تلاش مضاعف داشته باشد...

عیسی مرادبخش جانباز۵۵ ٪ - رئیس بنیاد چه آقای قاضی زاده باشد، چه کس دیگری، باید برای مشکلات عدیده ایثارگران بخصوص جانبازان بالای ۵۰درصد تلاش مضاعف داشته باشد. والا بیخود وقت خود را در این ارگان دست و پادادگان نگیرد. برای اینکه ما جانبازان هنوز فاقدمسکن مناسب هستیم وهم بچه های مابیکارند.

 هرکس که می تواند مشکلات بیکاری فرزندان جانبازان بخضوص ما جانبازان ۵۰درصد بالا را حل کند و میتواند مشکل مسکن و مشکل درمان ما راحل کند، پابه عرصه میدان بگذارد. والابرای ماجانبازان فرقی نمی کند هرکه باشه، در هر لباسی باشه، واقعا دیگه خسته شدیم ازبس که وعده و وعیدهای دروغین شنیدیم.

هرکه باشه ماازش کار وتلاش می خواهیم، باید مردعمل باشه. اگرایشان هم مثل روسای گذشته باشه واقعیت به ایشان هم تذکرخواهیم داد، بر اینکه ما جانبازان به ستوه آمدیم ازبس که دروغ شنیدیم. باهیچ شخص بخصوصی تعارف نداشته و نداریم. هرکس بخواهد این پست را قبول کنند، باید بدون عذر و بهانه کارپیش ببرد؛ نه اینکه دنبال بهونه باشه چون‌ ما جانبازان پیرشدیم و هم بی حوصله. از این جهت نیاز بیشتری به حمایت داریم.

 در بنیاد شهید هرگز نباید سلیقه ای عمل کرد، بایدبا علاقه تلاش وکوشش کندتا اینکه مشکلات این جانباز حل شود. با شعار دادن هیچ کمک حالی به جانبازنمیشه.

من امیدوارم هرکس که بخواهداین مسئولیت سنگین را بپذیرد، بایدهمه جوانب جانباز رادرنظربگیرد. بنده بارهاراین سایت عرض کردم ما بادوست خدا دوستیم و بادشمن خدا، دشمن. این کلام راازامام بزرگوارمان آموختیم.

بااحدی هم تعارف نداریم. ۳۵سال از مجروحیتمان می گذرد، هنوزاندرخم یک کوچه ایم. ممکن است یک عده برای جانبازان نورچشمی کار انجام داده باشند. ممکن که نه حتمابرای یک نورچشمی های خود بالاترین کار انجام گرفته، اما تاجایی که بنده باخبر هستم حتی عده ای ازجانبازان ۷۰درصد ما هم در فلاکت بسر می برند.

پس هرکس بعد ازاین پا به عرصه این نهاد بگذارد، در اولین فرصت آستین راباید بالا زده، شروع به بررسی وپیگیری مشکلات مابکند. درغیراین صورت اینجاجای وقت تلف کردن نیست. واقعا ماباکوله باری از مشکل مواجه هستیم و مدیران کل که برگزیده می شوند، حتما بایدافرادی شایسته و وفاداربه نظام و انقلاب اسلامی باشد نه مثل مدیران کل فعلی و قبلی که فقط بنیاد را برای خود«ارثیه» به حساب بیاورند.

هرکس آمد، فقط برای دار و دسته خود کارکرد و فقط برای فرزندان خود اشتغال ایجادنمود یکی را کرد رئیس بیمه دی گیلان و یکی دیگر را در بانک دی رشت و یکی دیگر را در بانک دی تهران مشغول کردن.

بنده می خواهم بدانم آیا امام رحمت الله علیه، بنیادشهید را ارث برای یک عده گذاشته؟ یااینکه مشکلات این عزیزان را رسیدگی کند؟ بنده حتمابعد از اتمام کرونا، ان شاالله خدمت رئیس جمهور محترم جناب دکتر رئیسی هم خواهم رفت. حالا به هرطریق ممکن چون خیلی دل پری ازاین آقایون دارم. چه ازنظردرمان وچه ازنظرامکانات رفاهی.

 چرا باید بنیادشهید با اینهمه امکانات، جانباز با کوله باری از مشکل مواجه شود؟ آیا این است اجرای بی کم وکاست وصایای امام راحل که فرمودند نگذارید این پیشکسوتان جهاد و شهادت درپیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند؟ وقتی که فرمایش امام راحل به زبان آورده میشه، آقایان می گویند حرف های امام راحل در کل یک حنبه شعاری ست. بنده واقعامی خواهم بدانم واقعاهمینطوره؟ یادشمنان دور و اطراف ما راگرفته اند و ما بی خبریم! حتمابه گوش آقای رئیس جمهورعزیزمان خواهم رسوند،باهرطریق ممکن ان شاالله.