تاریخ : 1400,شنبه 13 شهريور13:11
کد خبر : 85066 - سرویس خبری : اخبار

دستوررییس جمهور برای نهضت مسکن سازی ایثارگران



رئیس جمهور پیش از ظهر روز چهارشنبه 10 شهریور ماه در جلسه هیئت دولت با اشاره به پیشنهاد تخصیص زمین ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران، گفت: این پیشنهاد را به فال نیک می‌گیریم و خیلی مناسب است که نهضت مسکن‌سازی در دولت سیزدهم با ساخت مسکن برای ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان آغاز شود.
 
نهضت مسکن‌سازی با ساخت مسکن برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آغاز شود

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی افزایش آمار واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا را قابل تقدیر اما ناکافی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مقدمات ضروری برای رونق کسب و کارها و بازگشایی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی، رسیدن به حدنصاب واکسیناسیون عمومی است.
رئیس جمهور تأکید کرد: اخبار خوبی از افزایش واردات و توأمان تولید داخلی واکسن دریافت کرده‌ایم که جای خوشحالی دارد.
رئیس جمهور اضافه کرد: مراکز واکسیناسیون به همت وزارت بهداشت و همکاری نهادهای ذیربط ۲ تا ۳ برابر شده است. امیدواریم با تأمین واکسن‌های مورد نیاز از محل واردات و تولیدات داخلی هر چه سریع‌تر امکان بازگشایی مراکز آموزشی فراهم شود و اگر رسیدن به حدنصاب لازم با تأخیر انجام شود، بازگشایی مراکز آموزشی نیز با تأخیر انجام خواهد شد.

         

وی با اشاره به پیشنهاد تخصیص زمین ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده ایثارگران، گفت: این پیشنهاد را به فال نیک می‌گیریم و خیلی مناسب است که نهضت مسکن‌سازی در دولت سیزدهم با ساخت مسکن برای ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان آغاز شود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تجربه حضور آمریکا در کشورها و نقاط مختلف جهان گواه آن است که این حضور هیچ‌گاه امنیت‌آفرین نبوده بلکه برعکس مخل امنیت و ثبات و آرامش بوده است، ادامه داد: آمریکایی‌ها با چنین سابقه و عملکردی به جای آنکه در دادگاه افکارعمومی جهانیان پاسخگو باشند، با بهانه‌سازی‌های مختلف به فضاسازی علیه کشورهای دیگر می‌پردازند.


منبع : ایثار