تاریخ : 1400,یکشنبه 14 شهريور15:38
کد خبر : 85102 - سرویس خبری : اخبار

با تقدیم استعفا از نمایندگی مجلس شورای اسلامی

ریاست قاضی زاده هاشمی بر بنیاد شهید قطعی شد


ریاست قاضی زاده هاشمی بر بنیاد شهید قطعی شد

متن استعفای قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد از مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست معاونت رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام وصول شد...

فاش نیوز -  رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز متن استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده ایثارگر مشهد از نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه ۱۳ شهریور، متن استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده ایثارگر مشهد از نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست معاونت رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ما، به هنگام اعلام خبر استعفای قاضی‌زاده‌هاشمی در صحن مجلس شورای اسلامی، صدای معدودی از نمایندگان به ۲ ، ۲ گفتن(عدد ۲که به معنای مخالفت است) بلند شد؛ که البته این مسأله اغلب معنای ابراز علاقه و حمایت از فرد موردنظر را نیز می دهد. قرائن حاکی از آن است که اکثریت مجلس با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید موافق هستند. استعفای قاضی زاده و اعلام وصول آن از سوی مجلس شورای اسلامی، علاوه بر اینکه تأییدی است بر اخبار قبلی فاش نیوز مبنی بر انتخاب وی از سوی رئیس جمهور برای تصدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، به معنی موافقت رهبری و آغاز عملی فرآیند انتصاب وی به این سمت نیز می باشد.

گفتنی است اعلام وصول استعفای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی که طبق آیین نامه، بر اساس اصول 90 و 91 در دستور هفته قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

دکتر قاضی زاده هاشمی انتصاب خود به ریاست بنیادشهید را تایید کرد
رییس جدید بنیادشهید کیست؟