تاریخ : 1400,یکشنبه 14 شهريور16:59
کد خبر : 85105 - سرویس خبری : استان ها

جانباز و خادم ایثارگران البرزی آسمانی شد


جانباز و خادم ایثارگران البرزی آسمانی شد

این جانباز گرانقدر و خادم ایثارگران و خانواده شهدا پس از یک دوره طولانی بیماری صعب العلاج و تحمل صبورانه شداید ناشی از آن، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد...

فاش نیوز - «ایرج منعمی» جانباز 25 درصد و یادگار دوران دفاع مقدس و از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به یاران شهیدش پیوست.

خادم الشهدا «ایرج منعمی»، جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس و از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. پیکر این جانباز والامقام امروز یکشنبه 14 شهریور از ساعت 10 صبح به‌صورت خودرویی از هیأت انصارالامام تا امامزاده محمد (ع) تشییع و در گلزار شهدای این امامزاده به خاک سپرده شد.

خادم الشهدا «ایرج منعمی» جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس، پس از سال‌ها حضور مجاهدانه و ایثارگرانه در هشت سال دفاع مقدس، با استخدام در بنیاد شهید و امور ایثارگران، 30 سال از عمر بابرکت خویش را صرف نظام، انقلاب و خدمت صادقانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کرد.

این جانباز گرانقدر و خادم ایثارگران و خانواده شهدا پس از یک دوره طولانی بیماری صعب العلاج و تحمل صبورانه شداید ناشی از آن، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.