تاریخ : 1400,چهارشنبه 17 شهريور15:30
کد خبر : 85148 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رئیس جدید بنیاد بیش ازهمه به اشتغال و مسکن توجه کند


رئیس جدید بنیاد بیش ازهمه به اشتغال و مسکن توجه کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، اشتغال، تبدیل وضعیت و مسکن را مهم ترین اولویت رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد...

فاش نیوز- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، اشتغال، تبدیل وضعیت و مسکن را مهم ترین اولویت رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین با اشاره به موضوع استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برای تصدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: به نظر من آقای قاضی زاده هاشمی که اخیرا توسط رییس چمهور به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب و منصوب شده، گزینه بسیار خوبی است و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

 سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم متذکر شد: مسئولیت آینده اقای قاضی زاده هاشمی بسیار سنگین است؛ چرا که ایشان در قبال خانواده های شاهد، جانباز، ایثارگر، آزاده و رزمنده های دوران هشت سال دفاع مقدس موظف به پاسخگویی است و باید به مطالبات آنها پاسخ دهد.

 عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت های رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران و تبدیل وضعیت آنها در ادارات و وزارتخانه ها به اضافه معضل مسکن این عزیزان، مهم ترین مشکلات فراروی رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران است. همچنین توجه به عملکرد هلدینگ اقتصادی و مجموعه های اقتصادی بنیاد شهید از اهمیت خاصی برخورداراست. چراکه هلدینگ اقتصادی برای بنیاد هم لازم است و هم باید تقویت شود. اگر چه به نظر من در آینده باید تدبیری اتخاذ شود که این خانواده ها خودگردان شوند.

 

*معرفی