تاریخ : 1400,سه شنبه 16 شهريور15:02
کد خبر : 85163 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

ما به اطاعت دلخوشیم، به دست پر و خالی فکر نمی کنیم!


ما به اطاعت دلخوشیم، به دست پر و خالی فکر نمی کنیم!

ایران در یک جنگ بیرون گفتمانی، نیاز بیمارگونه‌ی آمریکا برای کنترل بر جهان را نقش بر آب کرد و اینک انقلابی حرف زدن و انقلابی عمل کردن و روحیه جهادی و خودکفائی داشتن، تنها دوای درد اقتصاد ایران است...

احمدرضا بهمنیار

فاش نیوز - رهبر عزیز ما حضرت آقا آیت الله سید علی خامنه ای (مدظله العالی) در زمان دولت روحانی، خطاب به آمریکائیان فرمودند: اگر برجام را پاره کنید، ما آن را آتش می زنیم و من به شخصه از خدا می خواهم اوضاع برجام به سویی برود که رئیس جمهور ایران جناب آقای سید ابراهیم رئیسی مجبور شود برجام را پیش خبرنگاران آتش بزند و بگوید: ما به اطاعت دلخوشیم، به دست پر و خالی فکر نمی کنیم. همین که پایمان به فرمان ولیمان حرکت کند، ما را بس است.

ما مردم ایران هشت سال هاشمی رفسنجانی را گذراندیم و بعد هشت سال دیگر خاتمی را تحمل کردیم و حالا هم هشت سال است که دولت فاسد روحانی را تحمل کرده ایم؛ تا به اینجا رسیدیم. ما مردم انقلابی ایران، 42 سال است جلوی استعمارگران ایستاده ایم؛ بدون اینکه از چیزی بترسیم. چرا؟ چون به چیزی معتقدیم که آنها نیستند. این راهی مقدس است که خداوند پیش روی ما گذاشته است= مقاومت.

همانطور که تحمل عُسرت و تنگدستی در روزگار جوانی، شخصیت مرد را قوام می بخشد و او را برای مسئولیت های سنگین آماده می سازد، قطعا ایران هم بعد از دفاع مقدس، الان آماده مسئولیت های سنگین است.

 ایران در یک جنگ بیرون گفتمانی، نیاز بیمارگونه آمریکا برای کنترل بر جهان را نقش بر آب کرد و اینک انقلابی حرف زدن و انقلابی عمل کردن و روحیه جهادی و خودکفائی داشتن، تنها دوای درد اقتصاد ایران است. انقلاب اسلامی مردم ایران تنها انقلابی است که خداوند هر روزه نعمات خود را برای ما می فرستد.

 فضای جهانی امروز، فضای عملیات روانی علیه ماست و ما راهی جز قوی تر شدن نداریم. ما باید شاهد مثالی روشن برای جهان و الگوئی مجسم برای آنان باشیم و این مهم تحقق یافتنی ست.

 امروز اسلام و ایران نیازمند انقلاب اسلامی هستند؛ چرا که اگر انقلاب اسلامی نباشد، نام ایران و ایرانی و اسلام از صفحه روزگار محو خواهد شد. هیلاری کلینتون حدود چند سال قبل در خاطراتش نوشت: ما منتظر بودیم بغداد به دست داعش سقوط کند و ما پنجاه کشور را آماده کرده بودیم که بلافاصله داعش را به عنوان یک کشور به رسمیت بشناسند و در جائی دیگر معاون جورج بوش گفت برای ما ایران تندرو و میانه رو وجود ندارد! برای ما ایرانی خوب، ایرانی مُرده است و آن وقت روحانی، جواد ظریف را که اعلام می کرد من در مذاکرات از کلمه دشمن استفاده نمی کنم را مسئول وزارت خارجه با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی گذاشت.

 جواد ظریف حتی کتابی بر این باور غلط خود که چرا از کلمه دشمن در مذاکرات استفاده نمی کند، نوشته است و ظاهرا هنوز هم در باورهای کور و خجالت های ابدی خود گرفتار است. جواد ظریف ظاهرا از خدا مهربان تر شده است! خداوند بارها در قرآن کلمه دشمن را به کار برده است. کاش آقای ظریف می دانست که خنده زیاد عقل را زایل می کند و کم خندیدن، به وزیر جذبه بیشتری می دهد.

 خوب کشتن و بی رحمانه خیانت کردن، هنر مردان کاخ سفید است. مقام حقوق بشر بلند است و پای آمریکائیان کوتاه. آنها اگر سر پدران خود را زیر پایشان بگذارند، باز هم پایشان به رکاب یک توافق واقعی و عزتمند نمی رسد و انقلاب اسلامی ایران نه در روزهای بد که در ظل عنایت الهی قرار دارد.

 رو در روی خداوند بخشنده و مهربان می ایستیم و در حضور وجود پر جلالش زانو می زنیم و فیض و رحمت و برکت و نیز عشق و مهربانی را برای همه عزیزانممان در نیروی قدس از خداوند منان خواستاریم و برای انتقام واقعی از شهادت حاج قاسم دعا می کنیم.

خدایا یک پیروزی سریع و برق آسا نصیب محور مقاومت بگردان.

آمین یا رب العالمین.

احمدرضا بهمنیار