تاریخ : 1400,شنبه 20 شهريور18:05
کد خبر : 85251 - سرویس خبری : اخبار

حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از انتصاب قاضی‌زاده هاشمی به ریاست بنیاد شهید


حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از انتصاب قاضی‌زاده هاشمی به ریاست بنیاد شهید

جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور در روزهای اخیر با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای حمایت خود را انتصاب دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام داشته‌اند...

فاش نیوز -  خانواده معظم شهدا و ایثارگران از انتصاب قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط رئیس جمهور حمایت کردند.

بر پایه این گزارش ها، جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور در روزهای اخیر با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای حمایت خود را انتصاب دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام داشته‌اند.

در تازه‌ترین این بیانیه‌ها شبکه ملی ایثارگران متشکل از 8 انجمن کشوری از خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، ضمن حمایت و تشکر از رئیس‌جمهور محبوب و انقلابی برای انتصاب پزشک بسیجی و جانباز دلاور دوران دفاع مقدس، جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار امیدواری کرد: حضور ایشان که آشنا و مسلط بر مدیریت در بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند منشأ خدمات و تحول در این نهاد انقلابی گردیده و رضایت خداوند متعال و شهدای عزیزمان را در پی داشته باشد.

جمعی زیادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان اصفهان در بیانیه‌ای از انتصاب دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حمایت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

پیشنهاد دلسوختگان خط ولایت و سنگرنشینان استان آن است که با انتخاب برادر ایثارگر و معزز جانباز جناب آقای دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی را به عنوان معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در دولت مردمی ایران قوی معرفی تا مسرت، شادی و امید را در دل ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا جاری نمایید. سوابق درخشان در بخش‌های نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، نماینده مشهد در دوره هشتم، نهم، و دهم به عنوان دبیر هیئت رئیسه مجلس، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان، و سوابق در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران که شایستگی‌های آنان را در چشم خاص و عام اظهر من الشمس کرده است در دولت مردمی، ایران قوی شخصیت این برادر شجاع، گزارش گر فساد، مطالبه گر جهادی، مبارزه با باندهای قدرت و ثروت، دیدبان شفافیت و عدالت. حال نیز مشتاقیم همچون زمان جنگ از جوانان و عنصر تجربه در عرصه مدیریت، انرژی مضاعف، ذهن خلاق و انگیزه فزاینده برای پیشرفت و توسعه جوششی اثرگذار در رگ‌های مدیریتی کشور انتخاب و بسیجی وار قله‌های افتخار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فتح نماییم.

روز گذشته نیز خانواده سرلشکر شهید هاشمی نیز طی بیانیه‌ای انتصاب دکتر قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری تبریک گفته بودند.