تاریخ : 1400,شنبه 20 شهريور15:59
کد خبر : 85257 - سرویس خبری : استان ها

مادر شهید ابراهیم ریحانی ن‍ژاد به فرزند شهیدش پیوست



مادر شهید ابراهیم ریحانی ن‍ژاد از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان باغملک دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده یاد خدابس محمدی یگانه مادر شهید ابراهیم ریحانی ن‍ژاد از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان باغملک پس از 35 سال دوری و فراق دار فانی را وداع گفت و در جنت و رضوان الهی میهمان فرزند شهیدش شد.

یکر پاک مادر شهید ابراهیم ریحانی ن‍ژاد با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و مسئولان محلی در شهرستان باغملک تشییع شد و در منزلگاه ابدی اش آرام گرفت.

سپاه ناخیه باغملک و ستاد کنگره شهدای شهرستان باغملک ارتحال زنده یاد خدابس محمدی یگانه مادر شهید ابراهیم ریحانی ن‍ژاد را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان آن مرحومه تسلیت گفتند و از خداوند متعال برای روح آن سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت کردند.

دانش آموز شهید ابراهیم ریحانی ن‍ژاد فرزند خداداد است که در تاریخ 25 اسفند سال 1349 در روستای اعلا بخش صیدون شهرستان باغملک دیده به جهان گشود.

وی در نوجوانی به همراه دوستانش به جبهه رفت و در تاریخ 23 مهر ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل آمد و نامش در زمره شهدای اسلام به ثبت رسید.

شهید ابراهیم ریحانی ن‍ژاد در سن 16 سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییعی باشکوه در گلزار شهدای روستای اعلا آرام گرفت.