تاریخ : 1400,شنبه 20 شهريور15:35
کد خبر : 85268 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

قطعی شدن انتصاب هفتمین رییس بنیاد شهید


قطعی شدن انتصاب هفتمین رییس بنیاد شهید

قاضی زاده، صدور حکم ریاستش بر بنیاد شهید و امور ایثارگران را تائید کرد.

فاش نیوز - بر اساس اخبار موثق، حکم انتصاب دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی آیت الله «رییسی» رییس جمهور صادر و امضا شده است.

 بر اساس اخبار دریافتی، خبرها حاکی از این است که قاضی زاده هاشمی صدور و امضای حکم ریاستش بر بنیاد شهید و امور ایثارگران را تائید کرده و دو سه هفته ای هم هست که نشست های مشترک رایزنی خود با شخصیت ها، صاحب‌نظران و اقشار و گروه های مختلف ایثارگران را آغاز کرده است.

همچنین درخواست استعفای دکتر قاضی زاده هاشمی فردا(یکشنبه 21 شهریور) در دستور صحن علنی قرار می گیرد و با موافقت مجلس شورای اسلامی، عملا" انتصاب وی به ریاست بنیاد شهید قطعی و رسما" اعلام می شود که به احتمال زیاد وی پس از آن بر سر کار جدید خود حاضر خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس سابق مجلس یازدهم، هفته گذشته درخواست استعفای خود را به هیئت رییسه مجلس ارائه کرد و از سوی مجلس اعلام وصول شد.

بر اساس مواد 90 و 91 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، پس از موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست استعفای دکتر قاضی زاده هاشمی، انتصاب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعی خواهد بود.