تاریخ : 1400,شنبه 27 شهريور15:25
کد خبر : 85319 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نایب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس اعلام کرد:

اعلام آمادگی نمایندگان مجلس برای نشست تعاملی مشترک با رئیس جدید بنیادشهید


 اعلام آمادگی نمایندگان مجلس برای نشست تعاملی مشترک با رئیس جدید بنیادشهید

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و سخنگوی فراکسیون ایثارگران تغییر در زیر ساختها و تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان اولویت های رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.

فاش نیوز - نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و سخنگوی فراکسیون ایثارگران تغییر در زیر ساخت ها و تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان اولویت های رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید کاظم موسوی، نماینده ایثارگر مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با استقبال از انتصاب رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم در جهت کمک به اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تغییر در زیر ساخت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت بهبود وضعیت خدمات رسانی به جامعه ایثارگری، حامی آقای قاضی زاده هاشمی رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ و گسترش ارزش های دوران دفاع مقدس و نقش این فرهنگ در ایجاد آرامش و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ بالنده ای است که  همچنان باید در حیات جامعه اسلامی باشد تا کشور پیشرفت کند. جوانان ما نیز با این فرهنگ آشنا هستند و لاجرم باید با برنامه ریزی آن را به نسل های آینده منتقل کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ دشمن شکنی است که پوزه دشمنانی که به میهن اسلامی ما تعدی کنند را بر زمین خواهد مالید و این فرهنگ یک فرهنگ غنی است.

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان از آمادگی نمایندگان ایثارگر مجلس برای برگزاری جلسه مشترک به منظور تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و تصریح کرد: ان شاءالله در آینده نزدیک با آقای قاضی زاده هاشمی، رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران جلسه مشترکی برگزار خواهیم کرد تا برخی از مشکلات لاینحل جامعه ایثارگری(خانواده های معزز شهدا، جانیازان، آزادگان و رزمندگان) پس از رسیدگی حل و فصل شود.

|معرفی