تاریخ : 1400,شنبه 27 شهريور14:30
کد خبر : 85331 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی

اول معیشت ایثارگران


اول معیشت ایثارگران

رسیدگی به مسکن، معیشت، درمان و تغییر در زیرساخت‌های مدیریت اداری، اقتصادی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را مهم ‌ترین اولویت‌های جامعه ایثارگری عنوان کرد...

فاش نیوز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به مسکن، معیشت، درمان و تغییر در زیرساخت‌های مدیریت اداری، اقتصادی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را مهم ‌ترین اولویت‌های جامعه ایثارگری عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد مهدی مفتح نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی اختصاصی، با اشاره به ویژگی‌هایی مانند تسلط به قانون، دانش پزشکی و توان مدیریتی از انتصاب آقای قاضی زاده هاشمی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استقبال و حمایت کرد.

نماینده اقتصاددان مجلس گفت:

آقای قاضی زاده هاشمی از نیروهای موثر و فعال مجلس شورای اسلامی بود و دارای سابقه حضور در چهار دوره مجلس را دارا هستند. هم در حوزه کارشناسی و هم در حوزه مدیریت مجلس ویژگی بسیار شاخصی داشتند.

 عضو مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: به نظر من با علاقه مندی که در ایشان برای خدمت در بنیاد سراغ دارم، فضای بسیار خوبی برای خدمت به جامعه ایثارگری در این برهه از زمان فراهم شده است، تا ان شاالله بتواند مسائل مدنظر ایثارگران را به درستی حل و فصل و ریشه‌ای مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران را برطرف کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:

 من بسیار امیدوارم که این اتفاق در دوره مدیریت آقای قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیفتد. به نظر من این توان در بالاترین حد در ایشان وجود دارد که تحولی را در زیر ساخت‌های اداری، اقتصادی و مدیریتی در بنیاد ایجاد کند. چرا که به قوانین بسیار مسلط و با توجه به دانش پزشکی آقای قاضی زاده هاشمی، بستر مناسب برای ایجاد تحولات در این سازمان الهی فراهم شده است.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

به نظر من در وهله اول حل و فصل مشکلات معیشتی جامعه ایثارگری می‌تواند به عنوان اولویت کاری آقای قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

در وهله بعدی مسائلی مانند درمان، خدمات پزشکی، مسکن، ترمیم حقوق ایثارگران و جانبازان معسر و .... می‌تواند در اولویت‌های بعدی قرار گیرد.

| معرفی