تاریخ : 1400,دوشنبه 29 شهريور13:18
کد خبر : 85453 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در۲ استان و سردشت



سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های اصفهان و مازندران و شهرستان سردشت خبر داد.
 
برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های اصفهان و مازندران و شهرستان سردشت
دکتر سید حمیدرضا متقی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان در شهرستان سردشت گفت: جلسات این کمیسیون‌ها در روزهای 25 و 26 شهریور با حضور 4 نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سردشت تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون‌ها 315 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مورد معاینه قرار گرفتند.
وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان اصفهان نیز در روزهای 25 و 26 شهریور با حضور 5 نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تشکیل شد که در پایان 266 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.
سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در خصوص کمیسیون پزشکی حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان استان مازندران گفت: جلسات این کمیسیون نیز در روزهای 25 و 26 شهریور با حضور 4 نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون 240 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین ویزیت و معاینه شدند.

منبع : ایثار