تاریخ : 1400,یکشنبه 04 مهر17:00
کد خبر : 85588 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۷۰ درصد اردبیلی به شهادت رسید


جانباز ۷۰ درصد اردبیلی به شهادت رسید

جانباز۷۰ درصد، شهید «علی باباخانی» دراول مهر ۱۳۴۷ در خانواده ای متدین و باایمان متولد شد و بعد از آغاز تهاجم دشمن بعثی در قالب بسیجی به جبهه ها عزیمت کرد و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۹ نیز در مناطق آلوده به عناصر ضدانقلاب در غرب کشور، حین دفع اشرار و معاندین در منطقه اشنویه به شدت مجروح و مدال ایثار و جانبازی را برگردن آویخته بود.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس"علی باباخانی" از جانبازان پارس آباد در استان اردبیل پس از عمری مجاهدت و تحمل آلام و درد ناشی از مجروحیت روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

پیکر جانباز شهید علی باباخانی امروز با رعایت موازین بهداشتی ناشی از کرونا، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم قدرشناس، مسئولین اداری و نظامی و پرسنل بنیادشهید پارس آباد از مقابل میدان سپاه پاسداران تشییع و در گلزار شهدای وادی الرحمت این شهرستان در جوار هم رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

جانباز70 درصد، شهید «علی باباخانی» دراول مهر 1347 در خانواده ای متدین و باایمان متولد شد و بعد از آغاز تهاجم دشمن بعثی در قالب بسیجی به جبهه ها عزیمت کرد و در تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1369 نیز در مناطق آلوده به عناصر ضدانقلاب در غرب کشور، حین دفع اشرار و معاندین در منطقه اشنویه به شدت مجروح و مدال ایثار و جانبازی را برگردن آویخته بود.