تاریخ : 1400,سه شنبه 06 مهر01:51
کد خبر : 85601 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

حضور رئیس بنیاد شهیددر مراسم بزرگداشت شهید لندی



معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 5 مهر ماه در ادامه سفر به استان خوزستان در مراسم بزرگداشت شهید «علی لندی» در مسجد امام حسین (ع) شهر ایذه حضور یافت.

حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بزرگداشت شهید لندی، نوجوان فداکار ایذه‌ای

 سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مراسم بزرگداشت این نوجوان فداکار تأکید کرد: اقدام فوق العاده‌ای که این نوجوان ۱۵ ساله انجام داد مجدداً خاطره فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های نوجوان را در دوران دفاع مقدس برای ما زنده کرد و نشان داد نسل امروز انقلاب اسلامی نیز دست کمی از نسل اول ندارد و ایثارگری همچنان در خون و جان ایرانی‌ها جاری است. شجاعت شیرزنان و شیرمردان بختیاری همواره زبانزد بوده است و تربیت چنین نوجوانی در بین این عزیزان دور از انتظار نبود.
وی افزود: پس از بروز این اتفاق مقام معظم رهبری به سرعت با اعمال نظر خود موضوع شهادت شهید لندی را تایید فرمودند و دفتر ایشان نیز با خانواده شهید لندی در ارتباط بودند. بنده نیز از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجموعه دولت و مقام معظم رهبری مجددا شهادت این نوجوان فداکار‌ را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و البته از بابت تربیت چنین فرزندی به آنان تبریک عرض می‌کنم.
قاضی زاده هاشمی همچنین در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به فداکاری صورت گرفته توسط شهید علی لندی گفت: حضور افرادی مانند شهید علی لندی‌ افتخاری برای نظام اسلامی است.
وی افزود: اینکه انسان بزرگی مانند علی لندی که در سن ۱۵ سالگی برای نجات جان ۲ نفر از جان خود گذشت نمونه بارز ایثارگری است. ما نیز در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار داریم در خدمت خانواده‌های شهدا از جمله خانواده این شهید بزرگوار باشیم.
                               
انتهای پیام/


منبع : ایثار