تاریخ : 1400,سه شنبه 06 مهر02:11
کد خبر : 85607 - سرویس خبری : اخبار

نامه‌ای احساسی از پدر "مدافع وطن" به دختر "مدافع سلامت"



 

نامه‌ای احساسی از پدر "مدافع وطن" به دختر "مدافع سلامت" روی آنتن زنده/ در اربعین چه کسی عاشق‌تر است؟+ فیلم

برنامه تلویزیونی «عشق بی‌پایان» میزبان دختر یکی از شهدای دفاع مقدس بود و نامه‌ای احساسی از زبان پدر را خواند.

 برنامه تلویزیونی «عشق بی‌پایان» با اجرای محمدرضا حسینیان و به صورت زنده از کربلای معلی روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. این برنامه با مهمانانی از اهالی کادر درمان و پزشکی کشور روی آنتن می‌رود. مدافعان سلامت که اکنون نزدیک به دو سال است با مجاهدت‌های خود به درمان بیماران کرونایی می‌پردازند.

جواد فروغی مرد طلایی المپیک ایران یکی از مهمانان این برنامه بود. او که برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی در کربلا مستقر است از حال وهوای این روزهای خوب سخن گفت.

برنامه «عشق بی‌پایان» شب گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس مهمانی ویژه داشت. زهرا فرهادی، دختر شهید فرهادی که نزدیک به 20 سال است پزشک بوده و این روزها در راه‌پیمایی اربعین حضور دارد تا به عاشقان اباعبدالله خدمت‌رسانی کند.

فرهادی با حضور در این برنامه درباره پدرش گفت: پدرم در سال 1361 مفقودالاثر شد؛ در آن زمان 12 ساله بودم و در سال 1367 در حالی که دانشجو بودم پیکر ایشان برگشت.

او درباره حس و حال معنوی خود از حضور در راه‌پیمایی اربعین گفت: چیزی که اینجاست یکسره شور، عشق و احساس به حسین است. البته باید بگویم که واقعا جای هم‌وطنان عزیزم خالی است؛ سال‌های گذشته جمع زیادی از ایرانیان اینجا در کنارمان بودند اما امسال به دلیل بیماری این اجتماع محدودتر است که امیدوارم هر چه زودتر شرایط مهیا شود تا همگی در راه‌پیمایی اربعین حضور داشته باشیم.

این پزشک مدافع سلامت با یک روایت دلی صحبت‌های خود را ادامه داد و گفت: وقتی که می‌گوییم حسین سفینه النجاه است یعنی این قدر عاشق ماست که خودش ما را بطلبد، هدایت کند و بخواهد که خدمتش برسیم. بنابراین عشق اول از سوی امام حسین به عنوان منشا اصلی هستی بوده و سپس ما به سمت او هدایت و کشیده می‌شویم. بگذارید مثالی بزنم؛ وقتی که شما به سیدالشهدا سلام می‌دهید و می‌گویید: «به تو از دور سلام»؛ با تمام وجود احساس می‌کنید که یک منبع انرژی به شما می‌رسد؛ در حقیقت احساس می‌کنید که دست امام بر سرتان قرار گرفته و پاسخ شما را می‌دهد.

وی بیان داشت: خوشحالم که امسال در خدمت زائران حسینی هستم و می‌توانم در موکب‌های مختلف به این عزیزان خدمات پزشکی بدهم. فکر می‌کنم که مسیری که انتخاب کرده‌ایم و در آن گام برمی‌داریم، بزرگترین معجزه‌ای است که رقم خورده است.

در بخشی از برنامه «عشق بی‌پایان» نامه‌ای احساسی از شهید فرهادی خطاب به دخترش خوانده شد.

برنامه «عشق بی‌پایان» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج و مرکز رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده و با همکاری دفتر صداوسیمای ایران در بغداد هر شب بعد از خبر 20:30 از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. مخاطبان این برنامه می‌توانند با درج یک هشتگ در صفحه مجازی این برنامه نظیر «لبیک یا حسین»، «لبیک یا زینب» و ... هدیه‌ای معنوی از سنگ حرم سیدالشهدا را به قید قرعه دریافت کنند.


منبع : تسنیم