تاریخ : 1400,پنجشنبه 08 مهر14:35
کد خبر : 85658 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

روایت واقعیات دفاع مقدس به جای روایت بیگانگان


روایت واقعیات دفاع مقدس به جای روایت بیگانگان

آیا روایت تصویری این ماجرای واقعی و مستند در جنگ تحمیلی کشورمان به جای روایت کذب و جعلی بیگانگان برای نشان دادن فرهنگ ایثار و شهادت برای تمام دنیا جای افتخار و عزت ملی ندارد؟!

مرتضی قنبری وفا

فاش نیوز - دیدن تیتری که تعدادی از فرزندان ایثارگران، بدون سهمیه رتبه دورقمی کسب نمودند بسیار جای مسرت و امیدواری است که در آینده تعداد زیادی از این عزیزان با پشتوانه متکی بر دانش و تخصص خود، پست های مدیریتی پیدا کرده و آینده کشورمان از لحاظ ارزشهای ملی و مذهبی غنی خواهد شد، ضمن اینکه دهان عده ای یاوه گو که ابراز می دارند فرزندان ایثارگران صرفا با سهمیه به دانشگاه و محیط دانشجوئی راه می یابند بسته خواهد شد. لذا از تمام فرزندان ایثارگر تقاضا داریم حتما" به کیفیت تحصیلات خود توجه بیشتری نمایند تا هر ساله از دیدن چنین اخباری ما را خوشنود کنند. باسپاس از شما عزیزان فرزندان ایثارگر پر تلاش

دوم: در خصوص نکته آقای دکتر قاضی زاده هاشمی در موضوع روایت ارزشهای کشور خودمان و جعل روایت بیگانگان، در فرانسه فیلمی ساخته شد بنام (22 گلوله یا فنا ناپذیر) که در این فیلم هنرپیشه معروف فرانسوی (جان رنو) که در ایران او را با فیلم (لئو، حرفه ای) می شناسند مورد سوءقصد مافیا قرار می گیرد که در کمال ناباوری در حالیکه مورد اصابت 22 گلوله از جمله اسلحه شاتگان 12 قرار می گیرد زنده می ماند و خودش به تنهائی از رهبران مافیای مارسی فرانسه انتقام می گیرد!

این در حالیست که در دوران هشت سال دفاع مقدس کشورمان در عملیات والفجر4 در کردستان، دوستان همسنگرمان در لشکر 25 کربلا شاهد بودند یکی از دلاوران بسیجی مازندرانی، پس از اینکه مورد اصابت 14 گلوله اسلحه کلاشنکف (در شکم) قرار گرفت که با همان شرایط وخیم جسمانی در عملیات، از کوههای هفت توانا در مریوان خودش را به نوک قله رسانده و زنده ماند، اما پس از به دست آوردن سلامتی کامل در عملیاتی دیگر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیا روایت تصویری این ماجرای واقعی و مستند در جنگ تحمیلی کشورمان به جای روایت کذب و جعلی بیگانگان برای نشان دادن فرهنگ ایثار و شهادت برای تمام دنیا جای افتخار و عزت ملی ندارد؟! امیدواریم متولیان و راویان فرهنگ ناب هشت سال دفاع مقدس به این مقولات با توجه به تاکید ریاست محترم بنیاد شهید توجه کافی نمایند.

|مرتضی قنبری وفا