تاریخ : 1400,شنبه 10 مهر14:13
کد خبر : 85681 - سرویس خبری : اخبار

یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان استهبان برگزار شد



یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان استهبان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار شد.
 
یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان استهبان برگزار شد
 یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان استهبان همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور ‌مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس تداعی کننده حماسه آفرینی‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است چراکه ملت شریف ایران اسلامی همیشه قدردان فداکاری‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود و خاطرات ایثارگری آن‌ها برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار و جاودانه است.
وی افزود: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با پیروی از مکتب عاشورا و اهل بیت(ع) و الگوپذیری از نهضت امام حسین(ع) در مقابل زیاده خواهی‌ها و یاوه‌ گویی‌های دشمنان ایستادگی کردند و استقلال و آزادگی را برای نسل‌های آینده به ارمغان آوردند.
حجت‌الاسلام محمدی‌پور تصریح کرد: اکنون فرهنگ ایثار و شهادت که ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد و در امتداد آن می‌باشد، یکی از نیازهای جامعه کنونی است و برای نشر و گسترش آن باید اقشار مختلف مردم و نهادهای فرهنگی همکاری بیشتری داشته باشند. ترویج این فرهنگ غنی و ارزشمند، برکات بسیار زیادی را در جامعه به همراه خواهد داشت که می‌توان به افزایش معنویات در جامعه و کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی در میان جوانان و نوجوانان اشاره کرد.

منبع : ایثار