تاریخ : 1400,چهارشنبه 14 مهر12:15
کد خبر : 85743 - سرویس خبری : خانواده شهدا

ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد



  اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول 1401-1400 دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را اعلام کرد.
 
 اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت
اداره‌کل آموزش بنیاد در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول 1401-1400 دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید از تاریخ  10 مهرماه الی 20 مهرماه از طریق مراجعه به سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به  آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان‌پذیر است.
در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) می‌توانند درخواست خود را در سامانه ثبت نمایند تا بر اساس شرایط و ضوابط و اولویت‌های ایثارگری در کمیسیون ذیربط رسیدگی شود و پیگیری وضعیت درخواست انتقالی نیز از طریق سامانه مذکور و با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی میسّر خواهد بود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال‌شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. دانشجویان موظفند پیش از انتخاب دانشگاه مقصد در سامانه، از ارائه مقطع و رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت انتقال، عواقب ناشی از عدم تطبیق نظام آموزشی، عدم پذیرش واحدهای درسی گذرانده شده در دانشگاه مبداء و اخذ واحدهای مورد نیاز در دانشگاه مقصد به عهده دانشجو خواهد بود.

 

در خبری دیگر:
همچنین اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول 1401-1400 دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد را اعلام کرد.
 
اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد
 اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و تا 17 مهرماه ادامه خواهد داشت.
در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال آغاز و تا 17 مهرماه سال جاری و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی monada.iau.ir امکان‌پذیر بوده و اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان از طریق همان سامانه قابل‌ پیگیری و مشاهده است.
در ادامه اطلاعیه آمده است: واجدین شرایط ماده 62 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شامل همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز 25 درصد و بالاتر، همسر و فرزندان ایشان می‌توانند در زمان یاد شده و با استفاده از شماره داوطلبی و شماره ملی نسبت به درخواست خود در سامانه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کنند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: متقاضیان واجد شرایط، نیازی به مراجعه و یا ثبت‌نام در واحد مبداء نداشته و پس از موافقت با انتقال، می‌توانند مستقیماً در واحد دانشگاهی مقصد (در صورت وجود رشته و گرایش) ثبت‌نام کنند.
 
 

منبع : ایثار