تاریخ : 1400,چهارشنبه 14 مهر13:51
کد خبر : 85766 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

«از آسمان» روایت جلوه‌هایی از ارتباط شهدا با امام هشتم (ع)



خورشیدی‌فر از پخش قسمت جدید برنامه «از آسمان» خبر داد و گفت: خاطراتی از شهدای دفاع‌ مقدس و مدافع حرم در خصوص امام هشتم (ع) در «از آسمان» روایت می‌شود.

روایت جلوه‌هایی از ارتباط شهدا با امام هشتم در «از آسمان»«امیر خورشیدی‌فرد» کارگردان و تهیه کننده برنامه‌ی تلویزیونی «از آسمان» در گفت‌وگویی اظهار داشت: هم‌زمان با سالروز غمبار شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام، «از آسمان» جلوه‌هایی از ارتباط شهدا با امام هشتم را روایت می‌کند.

به‌ گفته تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی هدف از نگاه رسانه‌ای به این موضوع، مستند کردن ارادت و اعتقاد رزمنده‌ها به حضرت ثامن الائمه علیه‌السلام و توسل و تمسک به ایشان در زندگی فردی، اجتماعی و نظامی است.

خورشیدی‌فرد در ادامه افزود: روایت تازه از آسمان رنگ و بوی امام رضایی داشته و به ذکر خاطراتی از شهدای دفاع‌ مقدس و مدافع حرم از جمله جواد کوهساری، مصطفی عارفی و حسین محرابی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به سیره رفتاری و اخلاقی شهدا می‌توانند این برنامه را روز پنج‌شنبه پانزدهم مهر حوالی ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه از شبک دوم سیما تماشا کنند.

کارگردان و تهیه کننده برنامه‌ی تلویزیونی «از آسمان» خاطرنشان کرد: از آسمان تنها برنامه مستمر حوزه ایثار، جهاد و شهادت رسانه ملی به‌حساب می‌آید که بیست‌ و یکمین سال فعالیتش را پشت‌ سر می‌گذارد.

خورشیدی‌فر گفت: این مستند تلویزیونی به‌همت گروه معارف اسلامی شبکه دوم و سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء تولید و پخش می‌شود.


منبع : دفاع پرس