تاریخ : 1400,پنجشنبه 22 مهر21:53
کد خبر : 85927 - سرویس خبری : اخبار

تمدید زمان درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت



اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، از تمدید زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

تمدید زمان درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به تقاضای برخی از دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقالات نشده‌اند، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ورودی جدید تا تاریخ ۲۶ مهرماه تمدید شد.

همچنین دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر ورودی‌های قبل که در مهلت تعیین شده قبلی موفق به ثبت نام نشده‌اند، در روز‌های ۲۷ و ۲۸ مهرماه مجاز به ثبت‌نام در سامانه انتقال خواهند بود. این مهلت ثبت‌نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید لازم است پس از ثبت‌نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی تا ۲۶ مهرماه از طریق سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات براساس شرایط و ضوابط و اولویت‌های ایثارگری بررسی و نتیجه بررسی انتقال ورودی سال‌های قبل و ورودی‌های جدید به طور هم‌زمان از طریق سامانه در نیمه نخست به دانشگاه مبداء و مقصد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/


منبع : دفاع پرس