تاریخ : 1400,دوشنبه 26 مهر13:21
کد خبر : 86012 - سرویس خبری : اخبار

شهادت مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه


شهادت مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه

سردار جانباز «حسین صفری» جانباز ۷۰ درصد، مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه به شهدا پیوست...

فاش نیوز - سردار جانباز «حسین صفری» جانباز ۷۰ درصد، مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه به شهدا پیوست.

  جانباز ۷۰ درصد سردار شهید حاج «حسین صفری»، جانباز دو چشم و دو پا قطع بود که جز خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به موضوع دیگری نمی‌اندیشید و بسیاری از مشکلات بزرگ جامعه‌ی ایثارگری کشور را پیگیری و مرتفع می کرد.

  وی رئیس هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران، مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاور امور ایثارگران رئیس سازمان برنامه و بودجه و از اعضای تاثیرگذار و دغدغه‌مند شبکه ملی ایثارگران بود.

به این مناسبت رئیس انجمن جانبازان نخاعی و شبکه ملی ایثارگران، پیام تسلیتی صادر کرده است:

 انالله و اناالیه راجعون؛ هنوز چند ساعتی از مراسم تشییع و خاکسپاری فرزند والامقام شهید حمید رضایی عضو هیئت مدیره شبکه ملی ایثارگران کشور (به علت ابتلاء به کرونا) نگذشته است که دوباره شبکه ملی ایثارگران کشور در غم سخت و تأسف بار از دست دادن رئیس هیئت مدیره شبکه ملی ایثارگران و مدیر عامل انجمن راست قامتان داغدار شد.

سردار سرافراز جانباز گرانقدر حاج حسین صفری آسمانی شد و به هم رزمان شهیدش پیوست.

 این شهید بزرگوار با تحمل سخت‌ترین عوارض ناشی از مجروحیت، با افتخار و اقتدار سال‌های متمادی، به عنوان مشاور ایثارگران فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران در دوره های مختلف تا کنون، خستگی ناپذیر، پر توان و پرتلاش پیگیر مسائل و مشکلات خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران در جهت احقاق حقوق به حق آنان لحظه‌ای از پای ننشست.

این جانباز شهید همچنین مشاور ایثارگران رییس سابق سازمان برنامه و بودجه کشور بود. خدمات، زحمات تاثیر گذار، مفید و موثر ایشان ماندگار خواهد بود و از خاطره ها پاک نمی‌شود.

بدین وسیله عروج ملکوتی و شهادت این عزیز را به جامعه بزرگ ایثارگران کشور تبریک و تسلیت عرض می نماییم از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه و علو درجات متعالی را خواستاریم.

برای بازماندگان،جانبازان، دوستان و آشنایان صبر و اجر جمیل مسلت می‌نماییم.

ان شاءالله بر سر سفره آقا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام میهمان و متنعم باشند.

حسین اسرافیلی (رئیس شبکه ملی ایثارگران کشور و مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی کشور)