تاریخ : 1400,چهارشنبه 28 مهر14:35
کد خبر : 86026 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

دعوت از رئیس بنیاد برای به‌روزرسانی قوانین ایثارگری


دعوت از رئیس بنیاد برای به‌روزرسانی قوانین ایثارگری

عضو کمیسیسون اقتصادی مجلس از دعوت از رئیس بنیاد شهید برای به‌روزرسانی قوانین ایثارگری خبر داد...

فاش نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از دعوت از رییس بنیاد شهید برای به روز رسانی قوانین ایثارگری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، رجب رحمانی، نماینده ایثارگر مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تصویب قوانین جدید ایثارگری در قانون برنامه‌ی پنج‌ساله‌ی هفتم توسعه خاطرنشان کرد: به عنوان نمایندگان ملت در کمیسیون‌های تخصصی، مصمم هستیم تا مسئله‌ی ایثارگران عزیز را حل و فصل کنیم.

 نماینده‌ی ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ان‌شاءالله تا آن جایی که در توان ما هست، این کار را پیگیری و عملیاتی می‌کنیم. در این زمینه نیز قانون جامع ایثارگران را به عنوان سند بالادستی در اختیار داریم. همچنین در لایحه‌ی بودجه 1400 نکات خوبی برای ایثارگران لحاظ شده است که از جمله آن می‌توان به موضوع تبدیل وضعیت، تعیین تکلیف رزمندگان بدون پرونده اشاره کرد.

 عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای ایثارگران یک سری امتیازات در قانون دیده شده که امیدواریم دولت محترم در اجرایی شدن آنها مصمم باشد تا برای لایحه بودجه 1401 و قانون برنامه پنج‌ساله‌ی هفتم موانع قانونی و مشکلاتی نداشته باشیم.

 عضو کمیسیون اقتصصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، در مورد لزوم آسیب‌شناسی قوانین ایثارگری متذکر شد: در چهارچوب به روز رسانی قوانین ایثارگری در مجلس، از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستیم تا با ایشان جلسه‌ای داشته باشیم؛ چرا که ایشان از برادران متدین و از همکاران بسیار خوب ما در ادوار مجلس هستند.

همچنین بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خودشان ایثارگر و از خانواده‌ی معظم شهدا هستند؛ فلذا پیگیر هستیم و ان‌شاءالله تا آنجایی که در توان ما هست، بتوانیم بخشی از مطالبات این عزیزان را در لایحه‌ی بودجه برآورده کنیم.

| معرفی