تاریخ : 1400,سه شنبه 27 مهر14:20
کد خبر : 86036 - سرویس خبری : اخبار

پیام مشاور امورجانبازان بنیاد درپی شهادت جانباز صفری


پیام مشاور امورجانبازان بنیاد درپی شهادت جانباز صفری

سردار حاج حسین صفری که در اوج جوانی و با رشادت و از خودگذشتگی های بی بدیل به فیض جانبازی از ناحیه دو چشم و دو پا نائل آمده بود، بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز همچنان بر همان عهدی که بسته بود ایستاد و...

فاش نیوز -  مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان با صدور پیامی، عروج سردار جانباز شهید، حاج حسین صفری را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام جانباز مصطفی پرکره به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما
خبر شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام  و جانباز ۷۰ درصد، موجی از تألم خاطر و ناراحتی را در بین جامعه معظم ایثارگران به وجود آورد؛ هرچند که شهادت آرزوی دیرینه همه مقلدان حضرت روح الله است.
سردار حاج حسین صفری که در اوج جوانی و با رشادت و از خودگذشتگی های بی بدیل به فیض جانبازی از ناحیه دو چشم و دو پا نائل آمده بود، بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز همچنان بر همان عهدی که بسته بود ایستاد و بر مقاومت در برابر ظلم و استکبار تاکید لسانی و عملی داشت.
این اسوه و نماد ماندگار ایثار و شهادت، در زمان بروز فتنه های مختلف از ۷۸تا ۸۸ هم رشادت ها و مواضع جانانه ای را در دفاع از ولایت از خود به منصه ظهور رساند تا مفهوم «دفاع همچنان باقیست» را متجلی نماید.
و سر انجام، در شامگاه یکشنبه، 25 آبان ۱۴۰۰ به آرزوی خود که پیوستن به کاروان شهد بود، رسید.
اینجانب نیز به نمایندگی از جانبازان و جامعه ایثارگران کشور، شهادت این نماد جهاد و مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر عج، نایب بر حقشان، حضرت امام خامنه ای و همه مجاهدان و پاسداران اسلام در اقصی نقاط عالم تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مصطفی پرکره
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان