تاریخ : 1400,چهارشنبه 28 مهر14:10
کد خبر : 86079 - سرویس خبری : ورزشی

توسط جمعی از جانبازان ورزشکار تهران:

رییس سابق بنیادشهید مورد تقدیر قرار گرفت


 رییس سابق بنیادشهید مورد تقدیر قرار گرفت

خدمت به شما و ایثارگران از بهترین لحظات عمر مدیریتی ام بود و باتوجه به شناختی که از آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دارم، انشاالله با پیگیری های ایشان و حمایت دولت، مشکلات جامعه ایثارگران کمتر بشود.

فاش نیوز - روز گذشته با حضور در جمع تعدادی از جانبازان ورزشکار تهرانی، رییس سابق بنیادشهید و امور ایثارگران، مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، به دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان شهید، مهندس سعید اوحدی رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه دکتر باقری مشاور عالی بنیادشهید عصر روز گذشته در محل تمرین جمعی از جانبازان نخاعی و قطع عضو حاضر شد و ضمن پوشیدن پیراهن ورزشی اهدایی، با تنی چند از جانبازان ویلچری مسابقه تنیس روی میز داد.

در این برنامه مفرح و دیدنی، که به خاطر ملاحظات بهداشتی و کرونایی با حضور تعداد کمی از جانبازان برگزار شد، مهندس اوحدی به بیان خاطراتی از دوران اسارت و توصیه هایی که مرحوم ابوترابی فرد به اسرای دربند رژیم بعث عراق داشت اشاره کرد و گفت: مرحوم ابوترابی همیشه به برادران آزاده در اردوگاههای عراق توصیه می کرد که ورزش، مطالعه و عبادت را همیشه مدنظر داشته باشند تا عامل آزادگی و بالندگی در دوران سخت و پرفشار اسارت داشته باشند تا بتوانند در برابر شکنجه و فشارهای نیروهای بعثی مقاومت داشته باشند.

رییس سابق بنیادشهید در ادامه با بیان اینکه خدمت به شما و ایثارگران از بهترین لحظات عمر مدیریتی ام بود افزود: باتوجه به شناختی که از آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دارم، انشاالله با پیگیری های ایشان و حمایت دولت، مشکلات جامعه ایثارگران کمتر بشود.

در پایان این برنامه، با اهدای لوح و هدایای ورزشی از مهندس سعید اوحدی، به عنوان آزاده، جانباز، برادر شهید و رییس بنیادشهید به خاطر ایثار و فداکاری در دوران اسارت و تلاش و کوشش وی در حل و فصل و پیگیری مطالبات ایثارگران تقدیر بعمل آمد.