تاریخ : 1400,شنبه 01 آبان12:37
کد خبر : 86122 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

هرچه خوبان همه دارند تو تنها داری که!



نادر منتظرالمهدی -  سلام. احتراما اینجانب نادر منتظرالمهدی جانباز 35 درصد، با سابقه بیش از 50 ماه حضور در جبهه و پنج بار مجروحیت، با مشکلات و دلایل ذیل درخواست حضور در کمیسیون حالت اشتغال دادم. سال ها به بهانه اینکه آخرین مجروحیت من با عضویت رسمی سپاه بوده، به کمیسیون دعوت نمی شدم و حال که به کمیسیون دعوت شدم، از نظر آنان از کار افتاده نشدم. لذا خواهشمندم با توجه به دلایل ذیل حقیر را جهت پیگیری احقاق حق راهنمایی فرمایید.

1- پنج گواهی مجروحیت که شامل: دوبار موج انفجار از ناحیه تمام بدن در دو عملیات مختلف، گواهی مجروحیت بر اثر اثابت ترکش به سفیدران که هنوز ترکش موجود است و نمی شود آن را بیرون آورد، گواهی مجروحیت در عملیاتی دیگر که سوختگی کل بدن از پشت است که پنج بار مورد عمل جراحی قرار گرفته ام و هنوز دارای مشکل می باشم، جمع شدن گوش چپ که هم از نظر زیبایی و هم از نظر تشخیص صدا و....که همیشه هم عفونت دارد دارم، و گواهی مجروحیت شیمیایی در عملیاتی دیگر از ناحیه ریه.

2- از سال 64 تا کنون تحت نظر پزشک اعصاب و روان می باشم و دو بار بستری شده ام و روزانه در چند نوبت دارو مصرف می کنم. مشکلات زیادی در بیرون و داخل منزل دارم و اگر کسی پشت سرم بوق بزند و یا داد بلندی بر سر من بزند، فورا کنترل خود را از دست داده و علاوه بر درگیری شدید، ناسزا هم می گویم. متاسفانه در منزل هم همسر و دو فرزندم بخاطر مشکلاتی که من برایشان ایجاد می کنم افسرده و عصبانی شده اند. نظرات پزشکان در باره من کلا موجود است. دارای فشار خون و چربی خون هم می باشم.

3- بخاطر سوختگی و موج انفجار، کمر درد و پا درد دارم که نمی توانم کاری انجام دهم و بدنم بخاطر سوختگی حتی با کمی خاراندن هم فوری خون می آید.

4- بیکار و فاقد هرگونه شغل می باشم که بنیاد فقط مبلغ 2200000 تومان به عنوان کمک معیشت به من می دهد و همین باعث و بهانه ای شده که من کارمند دولت هستم و بجز همان یارانه 45 هزارتومانی، هیچگونه یارانه ای به من نمی دهند. به جز موتورسیکلت وسیله ای ندارم و منزل مسکونی ام هم  یک زیر زمین است؛ اما از نظر دولت، شامل یارانه هم نمی شوم.

5- مدتی است که دچار فراموشی شدید شده ام و تحت نظر متخصص مغز و اعصاب می باشم. با انجام آزمایشات مختلف و ام آر آی سر، جواب پزشک این است که مشکل مغزی ندارم و علت فراموشی به خاطر مصرف مداوم بعضی از داروهای اعصاب و مشکل اعصاب و روان است. گوشه گیر هستم و در منزل در اتاق کوچکی به تنهایی سپری می کنم.

متاسفانه در سالیان متوالی کسانی حالت اشتغال شده اند که مثلا یکی دکتر داروساز بدون نیاز به درمان و دارای امکانات مالی می باشد ولی حالت اشتغال است و یا مثلا همین بار با من کسی به کمیسیون آمد که ده درصد جانبازی از من کمتر دارد. قاضی دادگستری و در حال حاضر مشغول بکار است که حالت اشتغال شده است. و یا کسی که تا سه سال قبل پرونده مجروحیت هم نداشت؛ ولی اینبار همراه من به کمیسیون آمد و با درصد کمتر از من، حالت اشتغال شد. خواهشمندم کمک و راهنمایی فرمایید. با تشکر