تاریخ : 1400,دوشنبه 03 آبان19:25
کد خبر : 86183 - سرویس خبری : اخبار

پنجمین دوره اردوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافع حرم برگزار شد


پنجمین دوره اردوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافع حرم برگزار شد

در این اردو، خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی و هم‌چنین از تیپ‌های فاطمیون، زینبیون و جمعی از جانبازان مدافع حرم و خانواده‌های‌شان...

فاش نیوز - پنجمین دوره اردوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافع حرم با عنوان «وحدت و ولایت» در کُردان کرج برگزار شد.

به گزارش و راستای فعالیت‌های فرهنگی انجمن خادمان شهدای حرم، در هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام صادق(ع) و پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل اردویی‌تفریحی‌ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، پنجمین دوره اردوی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مدافع حرم با عنوان «وحدت و ولایت» در مورخه 28 الی 30 مهر 1400 در کُردان کرج برگزار گردید.

در این دوره خانواده‌هایی از استان‌های اردبیل، قم، تهران و شهرستان‌های کاشان و ری، حضور داشتند. در این اردو، خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی و هم‌چنین از تیپ‌های فاطمیون، زینبیون و جمعی از جانبازان مدافع حرم و خانواده‌های‌شان مشارکت داشتند.

در این اردوی سه‌روزه نویسندگان حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هفت استان، طی جلساتی با خانواده‌های حاضر در اردو به ثبت خاطرات‌ آنان پرداختند.

در این اردو برنامه‌های متنوع تفریحی، ورزشی و مشاوره خانواده در نظر گرفته شده بود که به اجرا درآمد.

شایان ذکر است سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و دکتر مستجاد حسینی، مدیر کل اردویی بنیاد و عباس طایفه، رییس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم و سرهنگ جانباز عبدالرضا براتی مدیر عامل انجمن در این اردو حضور داشتند.